- Gündem
- 15.05.2025 23:32
Buca Belediye Başkanı Erhan Kılıç, halkın taleplerini anlamak için sosyal medyanın göz ardı edilmemesi gerektiğini, kendisinin güne sosyal medyada hemşehrilerinin yazdıklarını okuyarak başladığını dile getirdi
Belediye tarafından şeffaf belediyecilik ilkesiyle kurulan 999BUCA (0232 999 28 22) iletişim merkezi ve Buca Toplumsal İletişim Merkezi’nin çalışmalarını tüm hızıyla sürdürdüğüne dikkat çeken Kılıç, sosyal medyanın şov amaçlı değil, çözüm amaçlı kullanılması gerektiğini savundu. Belediye bünyesindeki sosyal medya uzmanları tarafından sadece Buca değil, Türkiye ve dünya gündeminin her gün titizlikle takip edildiğini, şikâyet ve öneriler için tüm ağları kapsayan bütüncül bir sistem kurulduğunu belirten Kılıç, “Bize iletilen her şey benim, ilgili müdürlerin ve personelin gözüne değiyor. Bu özel sistem sayesinde, her gün benim ve belediyenin Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarına yaklaşık 500 hizmet talebi geliyor. Çoğunluğu en kısa sürede çözüme kavuşturuluyor, yanıt oranlarımızı da aylık raporlarla titizlikle inceliyoruz” dedi. HABER MERKEZİ