27 Haziran 2026, Cumartesi 04:46
26°C İzmir

Bergama’da Müzeler Haftası etkinliği

İzmir’in Bergama İlçesi’nde Müzeler Haftası dolayısıyla etkinlik düzenlendi. Hükümet Konağı önünde başlayan etkinlikte Atatürk anıtına çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu

Bergama’da Müzeler Haftası etkinliği haberinin görseli
1 dk okuma süresi
İzmir’in Bergama İlçesi’nde Müzeler Haftası dolayısıyla etkinlik düzenlendi. Hükümet Konağı önünde başlayan etkinlikte Atatürk anıtına çelenk sunuldu, saygı duruşunda bulunuldu, İstiklal Marşı okundu. Çelenk sunumunun ardından Bergama Müzesi’ndeki kutlama programına geçildi. Bergama Müze Müdürü Nilgün Ustura, yaptığı konuşmada, kültürel varlıkların korunması ve sahip çıkılması adına müzeler haftasının önemli olduğunu belirtti. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.