Sayfa Yükleniyor...
Vatandaşın yaşam kalitesini yükseltmek hedefi ile hareket eden Bornova Belediyesi, bu konuda gerekli olan tedbirleri de alıyor
Zabıta Müdürlüğü ekipleri tarafından yapılan çalışmalar sayesinde vatandaşların huzurlu ve sağlıklı bir ilçede yaşaması sağlanıyor. 2016 yılında vatandaşlardan gelen şikayet sayısı 2 bin 400 iken, bu sayı 2017 yılında bin 400e indirildi. Ruhsatsız işletmelerin faaliyetlerine son vermek, kaldırımlara park etmeyi önlemek, gıda satışı yapan işletmeleri denetlemek, hurda araçların çekilmesi ve pazar yeri denetimlerinden ruhsat dağıtımına kadar birçok konuda görev yapan zabıta memurları aldıkları eğitimlerle de kendini geliştiriyor. Ayrıca ilçede görev yapan ekipleri ulusal tatil ve bayramlarda düzen ve nizamın sağlanması, dilencilik yapanların engellenerek haklarında yasal işlem başlatılması, seyyar satıcıların engellenmesi ve çevre sağlığının korunması gibi alanlarda da çalışmalar yapmaktadır. Evka 4te bulunan yeni merkezinde hizmet vermeye başlayan Zabıta Müdürlüğünün Çamdibi, Pınarbaşı ve Merkezde Zabıta amirlikleri ile Küçükpark ve eski çarşı girişinde zabıta noktaları bulunuyor. Yerinde hizmet anlayışı ile 24 saat esasına göre görev yapan zabıtalar 3 vardiya halinde çalışıyor. Bornova Belediyesine bağlı olarak görev yapan zabıtalar, vatandaşa daha kaliteli hizmet verme noktasında daha fazla bilgi sahibi olmaları için sürekli olarak eğitim desteği alıyor. Karşılaştıkları olaylarda nasıl davranmaları konusunda eğitim alan zabıtalar son olarak kişisel ve mesleki becerilerinin arttırılması için eğitim aldı. Bornova Belediyesi ile Yaşar Üniversitesi arasında Zabıta Müdürlüğü çalışanlarının eğitimleri için işbirliği protokolü imzalandı. Protokol kapsamında Öfke Kontrolü, Empati Kurma konulu ilk ders verildi. HABER MERKEZİ
Haber Merkezi