Sayfa Yükleniyor...
Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, Cem Yılmaz ile stratejik bir işbirliğine gittiklerini belirterek, “Efsane sezon öncesinde, Cem Yılmaz’la yola çıkmak istedik” dedi
ÖZKAN PEKÇALIŞKAN
Ürün çeşitliliğinin yanında, yenilikçi hizmet ve kaliteli servisleriyle de online alışveriş deneyiminin çıtasını sürekli yükselten Türkiye ve bölgesinin lider e-ticaret platformu Hepsiburada, çok ses getirecek yeni bir iletişim atılımı ve iş birliğine imza attı. Cem Yılmaz ile işbirliğine giden Hepsiburada markası, yeni iletişim atılımı ve iş birliğini açıkladığı toplantıyı İzmir Swissôtel Büyük Efes İzmir’de gerçekleştirdi. Toplantıya, Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, Hepsiburada Pazarlama Grup Başkanı Yüce Zerey ve Cem Yılmaz katıldı.
EFSANE KAMPANYALAR YER ALACAK
Toplantıda yapılan işbirliği ile ilgili bilgi veren Hepsiburada CEO’su Murat Emirdağ, “Efsane sezon öncesinde Türkiye’nin çok sevdiği gurur duyduğu Cem Yılmaz’la yola çıkmak istedik. Bu stratejik bir işbirliği. İnovasyonlara yön vermek, ticarette ve oflineda, birçok kulvarda önemli işbirliklerine imza atmak amacımız. Kültürler ve değerler örtüştüğünde biz bu yola çıkmaya karar verdik. Efsane kavramını Türkiye’ye tanıtan Hepsiburada. Bu efsane yolculukta efsane mekanizmalar, efsane kampanyalar yer alacak. Efsaneler kulübüyle birliye bunun altını dolduracak tüketiciye dokunacak kampanyalar için çalışıyoruz. Bunu birkaç gün içinde göreceksiniz” dedi. Hepsiburada Pazarlama Grup Başkanı Yüce Zerey Yüce ise, yapılan anlaşmanın standart marka, ünlü işbirliğinden farklı olduğunu ifade ederek, “Bu organik ve stratejik bir işbirliği. Sektörde bir soluk getireceğimizi düşünüyoruz. Hepsi burada olarak Türkiye’yi farklı bir hizmet kalitesiyle buluşturmak istiyoruz. Bunu da sevgili Cem Yılmaz ile duyurmak istiyoruz” diye konuştu.
BU HİZMETİN KULLANICISIYIM
Ünlü komedyen Cem Yılmaz ise yaptığı konuşmada, şunları kaydetti: “Bizim memleketimizde güzel işler yapanların birbirini bulması çok anlamlı oluyor. Belli sebeplerle bir araya gelindiğini düşünüyorum bu markalarla. Hepsiburada’nın cazibelerinden bir tanesi, dünyada standardı takip eden, dünyadaki teknolojiyi takip eden bir şirket olması. İletişim kurabileceğim şirketin içinden birçok insan olması çok cazip bir şey. 20 yıldır bir geçmişi ve tecrübesi var. Yaşam devam ederken bu hizmetin bir kullanıcısıyız aynı zamanda. Kullanıcısı olduğum markalarla hep işbirliği yapmak bana nasip oldu.”
BEN NİYE YOKUM!
Bundan sonra ‘Ağabey paketim ulaşmadı diye bana döneceklerine eminim’ diyen Yılmaz, “Milyarlarla ifade edilebilen işlemlerde hata payını aza indirmek önemli. Bu kadar dijital bir hadiseyi insanla yapma meselesi. Bundan sonra benim maceram da böyle devam edecek diye düşünüyorum. Hepsi buradaysa ben niye yokum diye düşünüyor insan. Sadece bir reklam anlaşması değil, herhalde şirketten bir yüzde mi ya da benim eve modem mi taktıracaklar bilmiyorum. Bizim memleketimizden, insanların üretici, satıcı, tedarikçi olarak bir sürü insanı ilgilendiren yerli bir aktivite olması önemli bir şey” dedi.
Haber Merkezi