GÜNDEM

Gaziantep’te orman yangını

 Gaziantep’in Nurdağı ilçesinde çıkan orman yangını, havadan ve karadan müdahale ile 1 saatte kontrol altına alındı. Yangında 3 hektar alan zarar gördü

Yangın öğleden sonra Nurdağı Kırkpınar Mahallesi kırsalında ormanlık çıktı. Dumanı gören vatandaşların12 Acil Çağrı Merkezi’ne yaptığı ihbar üzerine bölgeye Nurdağı Orman İşletme Şefliğine ait 5 ilk müdahale aracı, 6 arasöz, 4 su tankı, 2 itfaiye ve iş makinesi sevk edildi.

Jandarma ve vatandaşların da katıldığı söndürme çalışmalarına havadan helikopter destek verdi. Havadan ve karadan saat süren çalışmanın ardından yangın kontrol altına alındı.

Bölgede soğutma çalışmaları sürdürülürken, 3 hektar alan zarar gördü. Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için incelemede başlatıldı.