26 Haziran 2026, Cuma 16:42
36°C İzmir

Gaziantep’te sudan zehirlenen işçiler hastaneye kaldırıldı

Gaziantep'te bir fabrikada bulunan suyu içen 25 işçi, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Gaziantep’te sudan zehirlenen işçiler hastaneye kaldırıldı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Gaziantep'te bir fabrikada su içen işçiler, neye uğradıklarını şaşırdı. Olay, sabah saatlerinde 5’inci Organize Sanayi Bölgesindeki bir tekstil fabrikasında meydana geldi. Fabrikadaki içme suyunu kullanan işçilerde baş dönmesi ve mide bulantısı şikayeti oluştu.

hastane

25 İŞÇİ HASTANEYE KALDIRILDI

Bunun üzerine durum, 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirildi. Olay yerine gelen ambulanslarla 25 işçi, Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı. Zehirlenme şüphesiyle tedaviye alınan işçilerin durumlarının iyi olduğu belirtildi. Olaya ilişkin inceleme başlatıldı.

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.