- Gündem
- 08.06.2025 23:27
İzmir ve Manisa illerinde yaklaşık 3 milyon müşteriye en avantajlı fiyatlarla elektrik hizmeti sunmayı ve müşteri memnuniyetini sürekli kılmayı hedefleyen Gediz Elektrik, fatura işlemlerini Müşteri İlişkileri Merkezlerinde (MİM) veya Gedizin anlaşmalı bankalarında gerçekleştiremeyen müşterilerinin mağduriyet yaşamamaları adına Mobil Vezne hizmeti ile başlattığı hayatı kolaylaştırma projesinde 1. yılını doldurdu
Faaliyete geçtikleri tarihten itibaren 70 farklı lokasyonda hizmet sağladıklarını dile getiren Gediz Müşteri İlişkileri Müdürü Mustafa Demir, Fatura son ödeme tarihlerini de dikkate alarak her ay düzenli olarak 20 farklı lokasyona ulaştık. 1 senede 35 bin km yol kat ederek, 30 bin müşterimizle yüz yüze iletişime geçtik ve Gediz Mobil Vezne ile 25 bin fatura tahsilatı gerçekleştirdik dedi. Gelen talepler doğrultusunda, fatura tahsilatlarında kredi kartı ile ödeme kolaylığı sağladıklarını dile getiren Demir, hizmet için çıktıkları yola hız kesmeden devam edeceklerini belirtti. Elektrik fatura ödemeleri, Gedizin yetkili Mobil Vezne aracına makbuz karşılığı yapılırken, Gediz Mobil Vezne personeli, dolandırıcılık olaylarının önüne geçmek için hafta içi 08.00-18.00 saatleri arasında personel tanıtım kartlarıyla hizmet vermeye devam ediyor. (İHA/İZMİR)