İzmir’e dev yatırım

CarrefourSA, İzmir’de toplam 7,5 milyon TL’lik dev yatırımla 4 bin 800 metrekare alan üzerine herkes için bambaşka bir alışveriş deneyimi sunacağı Balçova hipermarketini tüketicileriyle buluşturdu


  • Oluşturulma Tarihi : 23.12.2017 07:47
  • Güncelleme Tarihi : 23.12.2017 07:47
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
İzmir’e dev yatırım

KENAN YEŞİL

CarrefourSA, hipermarket deneyimini 7,5 milyon lira yatırım yaparak İzmir’e taşıdı. Ege Bölgesi’nin incisi İzmir’in Balçova İlçesi’nde Asma Çatı Alışveriş Merkezi’nde hizmete açılan CarrefourSA Hipermarketi, 4 bin 800 metrekare alan üzerine kuruldu. Toplam 50 bin ürünün yer aldığı Balçova CarrefourSA Hiper’de 100 kişi görev yapıyor. Sabancı Holding ve Carrefour iştiraki CarrefourSA, Balçova’daki hipermarketinin kapılarını CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, CarrefourSA Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı ve İcra Kurulu Üyeleri’nin katılımıyla açtı.

YATIRIMLAR DEVAM EDECEK

CarrefourSA olarak tüketicilerine çeşidi bol ve taze ürünleri doğru lokasyonlarda buluşturmak amacıyla yatırımlara imza attıklarını belirten CarrefourSA Genel Müdürü Hakan Ergin, “Yılın başından itibaren market formatlarımızı tüketicilerimizin ihtiyaçlarını gözeterek yeniliyor, ferah bir alışveriş ortamında taze ve bol ürüne erişebilmeleri için yatırımlara imza atıyoruz. Balçova, İzmir için nüfus yoğunluğunun ve aktif yaşamın olduğu bir ilçe. Böylesi bir lokasyonda yer almaktan mutluluk duyuyoruz. Teknolojiyi kullanarak alışverişi kolay ve keyifli hale getirmemizin yanı sıra adeta bir yaşam alanı olarak konumlandırdığımız Balçova CarrefourSA Hiper, İzmirlilere birçok yeniliği beraberinde getiriyor. İzmirli tüketicilerimiz, sahip olduğu teknoloji ve ferah alanlar sayesinde rahat bir alışveriş ortamına kavuşuyor. Artık İzmirliler, günümüzde sıkça kullanılan dronelar ya da elektrikli scooterlara hipermarketimizden ulaşabilecek, hızlı kasalar sayesinde beklemeden alışverişlerini tamamlayabilecekler ayrıca kısıtlı zamanlarından dolayı satın aldıkları ürünleri diledikleri zaman adreslerine teslim ettirebilecekler. İzmir’deki varlığımızı, yeni yatırımlarla artırarak sürdüreceğiz” diye konuştu.

KEYİFLİ ALIŞVERİŞ

CarrefourSA Hiper Satış Direktörü Şenol Arpacı, yaptığı değerlendirmede İzmirlilerin ihtiyaçlarını karşılamak için ayırdıkları zaman dilimini keyifli bir alışverişe dönüştürmek için yenilikler sunduklarını belirterek, “Uzmanlık alanımız taze gıda konusunda yerli tohumlar kullanılarak yetiştirilen sebze meyveler ile coğrafi işaret onayı almış ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturuyoruz. İçinde bir de akvaryumun yer aldığı balık reyonumuzda sezonunda 80 -85 çeşit balık sunuyor, taze ve bol çeşit ile hizmet veriyoruz. Balık konusunda yalnızca ürün satışı gerçekleştirmiyor, müşterilerimizin isteğine göre balıklarımızı pişiriyor ayrıca paket hizmeti sunuyoruz. Şarküteri reyonumuzda farklı lezzet arayan damaklara hitap ediyoruz. Yerli üreticilerimizin desteğiyle hazırlanan, etin ustalarıyla çiftlikten sofralara ulaşan kalite et çeşitlerimiz ile kasap reyonumuzda müşterilerimizin isteğine göre etlerimizi hazırlıyoruz. Unlu Mamuller reyonumuzda yerinde üretim sistemi ile taze ve günlük üretilen bagetlerden ekşi hamura kadar farklı ekmek türleriyle ve taze pasta çeşitlerimizi tüketicilerimizin beğenisine sunuyoruz. Asya’dan Avrupa’ya, Amerika’dan İtalya ve Fransa’ya kadar dünya mutfaklarının vazgeçilmez lezzetlerini reyonlarımıza getiriyor, aynı zamanda İzmir’e özgü lezzetleri de ön planda tutuyoruz” dedi.

HER İHTİYACA CEVAP VERİYOR

“Yalnızca gıda değil tekstilden zücaciyeye kadar tüm reyonlarda yeniliklere imza attıklarını dile getiren Arpacı, “Tekstil reyonumuzda Kiğılı gibi markalara yer veriyor, çocuklar için cıvıl cıvıl bir oyuncak reyonu ve kadınlar için de kozmetik reyonlarımıza alışverişte alışkanlıkların dışına çıkarak geniş bir ürün gamıyla tüketicilerimize ulaşıyoruz. Ev tekstili konusunda ise zücaciyeden küçük ev aletlerine, beyaz eşyadan elektronik eşyalara kadar ihtiyaç duyulabilecek tüm ürünleri hipermarketimizde yer veriyoruz. Hem sokak hayvanlarına karşı duyarlı hem de evcil hayvanlarının bakımını önemseyen müşterilerimiz için hazırladığımız reyonumuz ile Balçova CarrefourSA Hipermarketimiz ideal ve tasarruflu bir alışveriş imkanı sunuyor” ifadelerini kullandı.

TEKNOLOJİK YENİLİKLER

Balçova hipermarketinde yer alan teknolojik yenilikleri anlatan Şenol Arpacı, şöyle konuştu: “Teknolojiyi hem ürün bazında reyonlarımıza taşıyor hem de hizmetlerimizde kullanıyoruz. Dijital ekran kullanımlarımız ile tüketicilerimize indirim ve fırsatlarımızı ulaştırıyoruz. Duyma güçlüğü yaşayan tüketicilerimize kasalarda rahat etmeleri için indüksiyon döngü sistemi sunuyoruz. Yaşı veya fiziksel durumu dolayısıyla hipermarketi gezemeyecek ancak alışveriş ihtiyacı olan tüketicilerimize hem akülü araba hem de kişisel asistan sağlıyoruz. Hızlı kasa uygulamamız sayesinde ödeme süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Alışveriş yaptıktan sonra ürünleri yanında taşıma imkanı olmayanlara satın aldıkları ürünleri belirtecekleri adrese istedikleri saatte teslim ediyoruz. Çocuklarımızı unutmadık, çocuğuyla alışveriş yapan tüketicilerimize çocuk arabası tahsis ediyoruz. Dolayısıyla teknolojiyi ürün olarak reyonlarımıza getirirken aynı zamanda hizmet olarak tüketicilerimizin alışveriş süreçlerini kolaylaştırmak için kullanıyoruz.”

50 BİN ÜRÜN ÇEŞİDİ

Teknolojik uygulamaları alışverişle birleştiren Balçova CarrefourSA Hiper, bol ve çeşitli taze gıda reyonlarının yanı sıra kasap ve şarküteri ürünleri, unlu mamuller, balık çeşitleri, dünya mutfaklarından seçme lezzetler, organik ve sağlıklı ürünlerle zücaciyeden ev tekstiline kadar 50 bin ürünüyle İzmirlilerin tüm ihtiyaçlarına cevap veriyor. Duyma güçlüğü çekenler için indüksiyon döngü sistemiyle kasalarında engelleri kaldıran Balçova CarrefourSA Hiper, alışveriş sırasında kişisel asistan ve akülü araba hizmeti sağlıyor. Hızlı kasa uygulamasıyla alışverişin hızlandığı hipermarkette ‘Gel Al’ uygulamasıyla müşteri hizmetlerine bırakılan ürünler, istenilen adrese teslim ediliyor.

Haber Merkezi