23 Haziran 2026, Salı 16:19
35°C İzmir

Kötü koku ihbarı yapıldı, ekipler şoke oldu: Evden 1 ton atık çıktı!

Amasya'da bir apartman dairesinden yayılan kötü kokular üzerine adrese giden belediye ve zabıta ekipleri, çöp evle karşılaştı. İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararıyla tahliye edilen evden yaklaşık 1 ton evsel atık ve eski eşya kamyonlarla taşındı.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Kötü koku ihbarı yapıldı, ekipler şoke oldu: Evden 1 ton atık çıktı! haberinin görseli
2 dk okuma süresi

Bahçeleriçi Mahallesi'nde halk sağlığını tehdit eden ve çevreye yoğun koku yayan bir daire, Amasya Belediyesi temizlik işleri ekiplerince boşaltıldı. Güvenlik önlemleri altında gerçekleştirilen operasyonda, evden çıkarılan tonlarca çöp hidrolik sıkıştırmalı araçlarla şehir çöplüğüne götürüldü.

Olay, Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta meydana geldi. Bir apartmanın giriş katındaki daireden yayılan kötü koku sonrası adrese sağlık, polis, Amasya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin yaptığı incelemede, evde uzun süredir biriktirilen evsel atıklar ve kullanılmayan eşyalar nedeniyle sağlıksız yaşam koşullarının oluştuğu belirlendi. Çöp yığınlarının çevre ve halk sağlığı açısından risk oluşturduğu tespit edildi. İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı doğrultusunda gerekli yasal işlemler başlatılırken, belediye ekipleri güvenlik önlemleri altında evde temizlik çalışması yaptı. Evde biriken yaklaşık 1 ton çöp, kullanılamaz eşya ve çeşitli atık malzeme kontrollü şekilde dışarıya çıkarılıp, hidrolik sıkıştırmalı çöp araçlarıyla götürüldü. 

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.