23 Haziran 2026, Salı 22:24
23°C İzmir

Maltepe'de su almaya başlayan Ro-Ro gemisi battı

İstanbul'da etkili olan fırtına nedeniyle su almaya başlayan gemi battı

Maltepe'de su almaya başlayan Ro-Ro gemisi battı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Maltepe Yalı Mahallesi Milli Müdafaa İskelesi'nde bağlı olan ''AYİŞ'' isimli Ro-Ro gemisi, önceki gün etkili olan fırtına nedeniyle su almaya başladı.

Gemi, sabah saatlerinde tamamen batarken polis iskele çevresine güvenlik şeridi çekti. AA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.