Markan seni yansıtır

Dünya Markalar Derneği Başkanı Umut Çınar şirket ve ülkelerin güçlerinin sahip oldukları maddi varlıklardan ziyade markalarının değerleri ile ölçülmekte olduğunu belirtti


  • Oluşturulma Tarihi : 23.10.2015 07:50
  • Güncelleme Tarihi : 23.10.2015 07:50
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Markan seni yansıtır

NİLGÜN TAZE

Günümüzde markaların somut varlıklardan daha değerli hale geldiğini, değer taşıyan her şey gibi markaların da korunması gerektiğini ifade eden Dünya Markalar Derneği Başkanı Umut Çınar, markanın korumasının sahibi adına tescil edilmesi ile başladığını belirterek, “Türkiye’de markalar, 556 sayılı kanun hükmünde kararnameye göre korunur. Gerek üretim, gerekse hizmet işletmeleri ürün veya hizmetlerini ayırt etmek için kullandıkları markaları bir başkası tarafından taklit edilmemesi için onları ‘marka tescili’ ile koruma altına almalıdırlar. Marka tescili kullanılan isim, logo veya ayırt edici işaretin birebir aynısının veya benzerlerinin kullanılmasını engelleyen en önemli ve en güçlü kanuni bir yol” dedi.

LAS VEGAS ZİRVESİ

Marka tescilinin ürünün ve hizmetin kalitesi, güvenilirliği gibi konularda fikir verdiğini ve üreticinin kişiliğini yansıttığını belirten Çınar,  “Türkiye kendi alanlarında göstermiş olduğu sosyal faaliyetler ile toplumumuzu daha da bilinçlendirme konusunda çalışmalar yapıyor.  Dikkatleri gün geçtikçe daha yoğun bir ilgiyle üstüne çekmeyi başaran Dünya Markalar Derneğimiz ve Dünya Yaşlılık Derneğimiz uluslararası alanda da faaliyetler göstermek çabasında.  2016 yılında bir ilki gerçekleştirerek yapmayı planladığımız Las Vegas Dünya Markalar Zirvesi, marka devlerini buluşturmalarının yanı sıra, markalaşma yolunda ilerleyen değişik sektörlerden katılımcıları da buluşturacak” açıklamasını yaptı.

MARKALAR BİR ARAYA GELECEK

Las Vegas Dünya Markalar Zirvesinde markalaşmış katılımcıların deneyimlerini ve markalaşma yolunda dikkat edilmesi gereken inceliklerin de paylaşılacağını ifade eden Çınar,  “Dünya Markalar Derneği olarak Dünya’da nitelikleri ve hizmetleri doğrultusunda markalaşmış üst yüzey yöneticiler ile bir araya geleceğiz. Bürokratlar, yatırımcılar, siyasetçiler, ünlü sanatçılar ile hep birlikte günümüzün konularından markalaşmayı ve dünyamızın teknolojik evrimi ile hızla gelişmekte olan Sağlık Turizm’i alanında ‘İleri Yaş Sağlık Turizmi’nde Markalaşma’yı konuşacağız”  şeklinde konuştu.

BİR İLK GERÇEKLEŞECEK

Markalaşmanın günümüzde ne kadar önemli olduğu bilincinin uyanması ile sektörlerinde yükselmekte olan yeni firmaların markalaşmaları adına zirve katılımlarının önemini vurgulayan Çınar, “Bu birliktelikte atılan ilk adımları olacaktır. Katılımcılar arasında iletişimin ve iş bağlantılarının da sağlanabilmesinin hedeflendiği zirvede, b2b görüşmeler ve ‘Networking’ amaçlı geziler düzenlenecek. Los Angeles’ta başlayacak bu yolculuk, Las Vegas’ta zirve günümüz ve ardından gala gecemiz ile sona erecek. Basın mensuplarının da bulunacağı muhteşem gala gecemizde, katılımcılarımıza Uluslararası akrediteli sertifika verilecek” dedi.

   

Haber Merkezi