Sayfa Yükleniyor...
Dünya Markalar Derneği Başkanı Umut Çınar şirket ve ülkelerin güçlerinin sahip oldukları maddi varlıklardan ziyade markalarının değerleri ile ölçülmekte olduğunu belirtti
NİLGÜN TAZE
Günümüzde markaların somut varlıklardan daha değerli hale geldiğini, değer taşıyan her şey gibi markaların da korunması gerektiğini ifade eden Dünya Markalar Derneği Başkanı Umut Çınar, markanın korumasının sahibi adına tescil edilmesi ile başladığını belirterek, Türkiyede markalar, 556 sayılı kanun hükmünde kararnameye göre korunur. Gerek üretim, gerekse hizmet işletmeleri ürün veya hizmetlerini ayırt etmek için kullandıkları markaları bir başkası tarafından taklit edilmemesi için onları marka tescili ile koruma altına almalıdırlar. Marka tescili kullanılan isim, logo veya ayırt edici işaretin birebir aynısının veya benzerlerinin kullanılmasını engelleyen en önemli ve en güçlü kanuni bir yol dedi.
LAS VEGAS ZİRVESİ
Marka tescilinin ürünün ve hizmetin kalitesi, güvenilirliği gibi konularda fikir verdiğini ve üreticinin kişiliğini yansıttığını belirten Çınar, Türkiye kendi alanlarında göstermiş olduğu sosyal faaliyetler ile toplumumuzu daha da bilinçlendirme konusunda çalışmalar yapıyor. Dikkatleri gün geçtikçe daha yoğun bir ilgiyle üstüne çekmeyi başaran Dünya Markalar Derneğimiz ve Dünya Yaşlılık Derneğimiz uluslararası alanda da faaliyetler göstermek çabasında. 2016 yılında bir ilki gerçekleştirerek yapmayı planladığımız Las Vegas Dünya Markalar Zirvesi, marka devlerini buluşturmalarının yanı sıra, markalaşma yolunda ilerleyen değişik sektörlerden katılımcıları da buluşturacak açıklamasını yaptı.
MARKALAR BİR ARAYA GELECEK
Las Vegas Dünya Markalar Zirvesinde markalaşmış katılımcıların deneyimlerini ve markalaşma yolunda dikkat edilmesi gereken inceliklerin de paylaşılacağını ifade eden Çınar, Dünya Markalar Derneği olarak Dünyada nitelikleri ve hizmetleri doğrultusunda markalaşmış üst yüzey yöneticiler ile bir araya geleceğiz. Bürokratlar, yatırımcılar, siyasetçiler, ünlü sanatçılar ile hep birlikte günümüzün konularından markalaşmayı ve dünyamızın teknolojik evrimi ile hızla gelişmekte olan Sağlık Turizmi alanında İleri Yaş Sağlık Turizminde Markalaşmayı konuşacağız şeklinde konuştu.
BİR İLK GERÇEKLEŞECEK
Markalaşmanın günümüzde ne kadar önemli olduğu bilincinin uyanması ile sektörlerinde yükselmekte olan yeni firmaların markalaşmaları adına zirve katılımlarının önemini vurgulayan Çınar, Bu birliktelikte atılan ilk adımları olacaktır. Katılımcılar arasında iletişimin ve iş bağlantılarının da sağlanabilmesinin hedeflendiği zirvede, b2b görüşmeler ve Networking amaçlı geziler düzenlenecek. Los Angelesta başlayacak bu yolculuk, Las Vegasta zirve günümüz ve ardından gala gecemiz ile sona erecek. Basın mensuplarının da bulunacağı muhteşem gala gecemizde, katılımcılarımıza Uluslararası akrediteli sertifika verilecek dedi.
Haber Merkezi