Migros’un projesi ödüle doymuyor

Migros’un sağlıklı yaşama yönelik bilinçli alışveriş konusunda tüketiciye rehberlik etmeyi amaçlayan ve alanında bir ilk olan ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi Bağlantıödül kazandı

  • Oluşturulma Tarihi : 23.07.2019 12:01
  • Güncelleme Tarihi : 23.07.2019 12:01
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Migros’un projesi ödüle doymuyor haberinin görseli

Migros, toplum sağlığına yönelik farkındalık ve olumlu davranış değişikliği yaratma amacıyla 2018 yılında hayata geçirdiği ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ projesi 1. yaşını doldurdu. 1,9 milyon kişiye ulaşan ve bu kişilerin yüzde 47’sinde dengeli beslenmeye yönelik davranış değişikliğini tetikleyen proje bugüne kadar Lizbon, Monaco, Tokyo ve Varşova’da düzenlenen perakende zirvelerinde dünya perakendesinin örnek uygulaması olarak sunuldu. Daha önce 2 Stevie ödülünün sahibi olan Sağlıklı Yaşam Yolculuğu projesi son olarak Londra’da düzenlenen International CSR Excellence Awards’ta (Uluslararası KSS Mükemmellik Ödülleri) Perakende alanında İnitiatives Silver Winner ödülüne layık görüldü. Migros Mobil uygulamasında oluşturulan ‘Sağlıklı Yaşam Yolculuğu’ alanında; dengeli beslenme, aktif yaşam, yeterli su tüketimi ve ağız bakımı konusunda interaktif içerik, kişiye özel mesaj ve öneriler sunuluyor. Migros mağazalarında beslenme uzmanları ve diş hekimleri aracılığıyla gerçekleştirilen bilinçlendirme eğitimleriyle desteklenen proje fiziksel ve dijital platformları bir arada kullanması ve kişiye özel, interaktif içerik sunması sebebiyle Lizbon, Monaco, Tokyo ve Varşova’da düzenlenen zirvelerde dünya perakendesi tarafından örnek uygulama olarak gösterildi.
SILVER WINNER ÖDÜLÜ
Daha önce Amerika’da Stevie Awards’ta 2 Stevie ödülüne layık görülen Sağlıklı Yaşam Yolculuğu projesi, şimdi de Londra’dan ödülle döndü. Sağlıklı Yaşam Yolculuğu, öncü sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirlik projelerinin ödüllendirildiği, alanındaki en saygın programı olan International CSR Excellence Awards’ta (Uluslararası KSS Mükemmellik Ödülleri), Perakende kategorisinde Initiatives Silver Winner ödülünün sahibi oldu. Migros adına ödülü Migros Ticaret A.Ş. Pazarlama Ürün Grubu Müdürü Cavit Metin teslim aldı. Uygulamada dengeli beslenmenin yanı sıra su içmenin önemi, ağız ve diş sağlığı ile ilgili mesajlar ve örnek egzersiz tablosu da yer alıyor. Su içme hatırlatıcısı, adım ölçer, diş fırçalama hatırlatıcısı gibi interaktif içeriklerle zenginleştirilen uygulama ile gün içerisindeki hareketlilik, su tüketimi ve ağız bakımı takip edilebiliyor. HABER MERKEZİ