24 Haziran 2026, Çarşamba 02:39
22°C İzmir

Okul etkinliğinde dağıtılan yemek sonrası 98 kişi hastaneye koştu

Kütahya'da bir ortaokulda düzenlenen gençlik şöleninde dağıtılan tavuklu pilavı tüketen 84 öğrenci ve 14 veli, mide bulantısı ve kusma şikayetleriyle hastaneye başvurdu. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınanların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Okul etkinliğinde dağıtılan yemek sonrası 98 kişi hastaneye koştu haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavın ardından 98 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda düzenlenen gençlik şöleninde öğrenci ve velilere tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görülmeye başlandı.

Rahatsızlanan öğrenciler ile veliler, ambulanslar ve kendi imkanlarıyla Kütahya Şehir Hastanesi'ne başvurarak tedavi altına alındı.

Hastanelere başvuran 98 kişiden 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise veli olduğu belirtildi. Tedavi görenlerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

- REKLAM -

Olayla ilgili inceleme ve soruşturma başlatıldı.

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.