25 Haziran 2026, Perşembe 19:23
34°C İzmir

Sağlık Bakanı Koca aşılamada son durumu açıkladı!

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Covid-19 vaka sayısı en çok artan iller arasında ilk sırada Zonguldak olduğunu açıkladı. Zonguldak yeni verilere göre 167,97 artışla 529,60'lık oranla vaka sayısı en çok artan il oldu

Sağlık Bakanı Koca aşılamada son durumu açıkladı! haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, haftalık Covid- 19 verilerini açıkladı. Zonguldak Covid-19 vaka sayısı en çok artan iller arasında, 167,97 artışla 529,60'lık oranla vaka sayısı en çok artan il oldu. Geçen hafta yine en çok artış yaşanan iller arasında olan Zonguldak 18-24 Eylül verilerine göre 167,97 artışla 529,60'lık orana yükseldi. Vaka artış sayıları Hayat Eve Sığar Uygulaması'na (HES) da yansıdı. Kentin rengi kırmızıya dönüşürken, kent merkezi 'yüksek riskli' alana dönüştü.

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medyadan yaptığı paylaşımda "Bu illerden birindeyseniz şimdi daha da dikkatli olmalısınız. Nihai çözüm aşı! Tedbirler vazgeçilmez" dedi. İHA

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.