Bugün itibarıyla 30 milyon doz Kovid-19 aşısı yapıldığını açıklayan Sağlık Bakanı Koca, "Nüfusumuzun üçte birinden fazla doz aşı uygulanmış oldu." dedi. AA
Sağlık Bakanı Koca: Bugün itibarıyla 30 milyon doz Kovid-19 aşısı yapıldı
Bugün itibarıyla 30 milyon doz Kovid-19 aşısı yapıldığını açıklayan Sağlık Bakanı Koca, "Nüfusumuzun üçte birinden fazla doz aşı uygulanmış oldu" dedi
- Oluşturulma:
- Kaynak: HABER MERKEZİ
Kaynak: HABER MERKEZİ
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın