22 Haziran 2026, Pazartesi 23:16
35°C İzmir

Sağlıkçılara ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı!

Başkan Soyer sağlıkçı ve eczacılara ücretsiz toplu ulaşım hakkı sunan Sağlıkçı İzmirim kartların süresinin 31 Mart 2022 tarihine kadar uzatıldığını duyurdu

Sağlıkçılara ücretsiz ulaşım hakkı uzatıldı! haberinin görseli
1 dk okuma süresi

MEHMET ŞERİF TOPRAK

Pandemi sürecinde sağlıkçı ve eczacılara ücretsiz ulaşım hakkı sunan Sağlıkçı İzmirim kartları uzatıldı. Haberi sosyal medya hesabından duyuran Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer mesajında şu ifadelere yer verdi: “Pandemi sürecinin kahramanları, sağlık çalışanlarımıza ve eczacılarımıza toplu ulaşımdan ücretsiz yararlanma hakkını 31 Mart 2022 tarihine kadar uzattığımızı duyurmak isterim. HES Kodu tanımlanan ‘Sağlıkçı İzmirim Kartlarını’ en kısa sürede almalarını önemle rica ediyorum.”  HABER MERKEZİ

Kaynak: HABER MERKEZİ

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.