Metro İstanbul, İstanbul Valiliği'nin aldığı karar doğrultusunda 28 Haziran Pazar günü saat0.00'dan itibaren M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı'nın Taksim ve Şişhane istasyonları ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı'nın ikinci bir duyuruya kadar işletmeye kapatılacağını açıkladı.
VALİLİK KARARIYLA ULAŞIM DÜZENLEMESİ
Metro İstanbul tarafından yapılan açıklamada, İstanbul Valiliği’nin kararı doğrultusunda M2 Yenikapı-Hacıosman Metro Hattı üzerindeki Taksim ve Şişhane istasyonları ile F1 Taksim-Kabataş Füniküler Hattı’nın geçici olarak hizmet dışı bırakılacağı duyuruldu.
Alınan karara göre Şişhane istasyonunda yalnızca Kasımpaşa çıkışı açık tutulacak, diğer giriş ve çıkışlar yolcu kullanımına kapatılacak. Metro seferlerinin ise Taksim istasyonunda durmadan transit şekilde devam edeceği belirtildi.
Yetkililer, uygulamanın süresine ilişkin net bir tarih paylaşmazken, düzenlemenin ikinci bir duyuruya kadar geçerli olacağı ifade edildi.