23 Haziran 2026, Salı 15:23
34°C İzmir

Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı geçti

Bakan Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" ifadelerine yer verdi.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Uraloğlu: Türk sahipli 11 gemi Hürmüz Boğazı'nı geçti haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sanal medya hesabından yaptığı açıklamada, Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçtiğini belirtti. Bakan Uraloğlu, “Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki gelişmeleri anbean takip ediyor, bölgedeki gemiler ve vatandaşlarımızla sürekli temas halinde bulunuyoruz. Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı. Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’nde bulunan toplam 7 gemide 177 vatandaşımız görev yaparken, söz konusu gemilerden biri Türk bayrağı taşıyor. Her koşulda vatandaşlarımızın ve gemilerimizin güvenliği için gerekli tüm tedbirleri almaya devam ediyoruz" dedi.

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.