- 27.06.2026 13:22
İzmir'de muharrem ayı aşureyle taçlandı
İzmir Büyükşehir Belediyesi, muharrem ayının birlik, kardeşlik, sevgi ve hoşgörü ruhunu yaşatmak amacıyla bu yıl da geleneksel aşure dağıtımını gerçekleştirdi. Kentin dört farklı noktasında yaklaşık 11 bin kişiye ikram edilen aşureler, hem lezzeti hem de ay yıldızlı Türk bayrağı motifli sunumuyla büyük beğeni topladı