Bayındır Belediyesinin sosyal medya hesaplarından yapılan duyuruda, Muharrem ayının birlik ve beraberliğin simgelerinden biri olan aşure geleneğinin ilçe genelinde farklı mahallelerde gerçekleştirilecek programlarla yaşatılacağı belirtildi. Açıklamada, tüm vatandaşlar aşure ikramlarına davet edildi.
Program kapsamında ilk etkinlik 26 Haziran Cuma günü saat4.00’te Yakapınar Mahallesi’nde gerçekleştirilecek. Ardından Temmuz Çarşamba günü saat6.00’da Turan Mahallesi’nde vatandaşlarla buluşulacak. Aşure ikramları 3 Temmuz Cuma günü saat4.00’te Merkez Cumhuriyet Meydanı’nda ve 4 Temmuz Cumartesi günü saat4.00’te Hatay Mahallesi’nde devam edecek.
Bayındır Belediyesi, Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve toplumsal dayanışmayı güçlendirmek amacıyla düzenlenen etkinliklere tüm ilçe halkının katılımını beklediklerini bildirdi.