Üniversite sınavı maratonunu geride bırakan Bornovalı öğrenciler, Bornova Belediyesi’nin kısa süre önce hizmete açtığı Gülşah Durbay Gençlik Merkezi’nde moral depoladı. Sıdıka Rodop Anadolu Lisesi’nin2. sınıf öğrencileri, öğretmenleriyle birlikte ziyaret ettikleri merkezde Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki ile buluştu. Gençlere merkezin olanaklarını tanıtan Eşki, Gülşah Durbay’ın yarım kalan hayallerinin gençlerin üreteceği projelerle yaşamaya devam edeceğini vurgularken, öğrenciler de merkezin sunduğu eğitim, teknoloji ve sosyal imkanlardan duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Başkan Eşki: Gülşah’ın hayalleri sizlerle büyüyecek
Gülşah Durbay Gençlik Merkezi’ni öğrencilerle birlikte gezen Bornova Belediye Başkanı Ömer Eşki, merkezin işleyişi ve sunduğu imkanlar hakkında gençlere bilgi verdi. Gençlerin fikirleri ve üretkenliğiyle merkezin yaşayan bir buluşma noktasına dönüşeceğini ifade eden Eşki, "Gülşah Durbay’ın yarım kalan hayallerini, bugün burada sizlerin üreteceği projeler ve dayanışma ruhuyla yaşatacağız" dedi.
Merkezin sunduğu ücretsiz imkanlardan memnun kalan öğrenciler, 3D printer üretim atölyesi ve yeşil perde stüdyosunu inceleyerek üyeliklerini gerçekleştirdi.
Tarihi Bornova Çarşı girişinde, 3 katta 250 metrekarelik alanda hizmet veren merkez; sesli/sessiz ders çalışma odaları, üretim atölyeleri ve ücretsiz çamaşırhane gibi olanaklarla öğrencilerin eğitim ve sosyal ihtiyaçlarına yanıt veriyor.