22 Haziran 2026, Pazartesi 12:37
31°C İzmir

ÇİBEM’de yeni eğitim dönemi için kayıtlar başladı

Çiğli Belediyesi Eğitim Merkezi (ÇİBEM), 2026-2027 eğitim dönemi için kurs kayıtlarını başlattı. Öğrencilerin akademik başarılarını desteklemek ve geleceğe sağlam adımlarla hazırlanmalarına katkı sunmak amacıyla hazırlanan kurs programlarına başvurular, 22 Haziran-28 Ağustos tarihleri arasında kabul edilecek

ÇİBEM’de yeni eğitim dönemi için kayıtlar başladı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Çiğli Belediyesi tarafından hayata geçirilen ÇİBEM’de, yeni dönem hazırlıkları kapsamında kurs kayıt süreci resmen başladı. Aday öğrenciler için düzenlenecek hazır bulunuşluk sınavı ise 2, 3 ve 4 Eylül 2026 tarihlerinde gerçekleştirilecek.

Başvuru sırasında öğrencilerden öğrenci belgesi, kimlik fotokopisi, ikametgâh belgesi ve iki adet vesikalık fotoğraf istenecek. Kayıt işlemleri ve kurslarla ilgili detaylı bilgiye 444 35 52 numaralı telefonun 2415, 2416 ve 2417 dahili hatlarından ulaşılabilecek.

Çiğli Belediyesi, kapsamlı eğitim programlarıyla öğrencilere güçlü bir akademik destek sunmayı hedeflerken, gençleri hedeflerine bir adım daha yaklaştırmayı amaçlıyor.

cigli

- REKLAM -

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.