İzmir Büyükşehir Belediyesi ESHOT Genel Müdürlüğü, Çiğli’de devam eden altyapı çalışmaları nedeniyle toplu ulaşımda geçici düzenlemeye gidildiğini açıkladı. İZSU Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen altyapı çalışmaları kapsamında 817 No’lu Egekent Aktarma Merkezi–Çiğli Aktarma Merkezi hattının güzergâhında geçici değişiklik yapıldığı bildirildi.
İKİ DURAK HİZMET DIŞI KALACAK
ESHOT tarafından yapılan duyuruda, çalışmalar nedeniyle 817 No’lu hattın geçici olarak 8788/10 ve 8809 No’lu sokaklar üzerinden hizmet vereceği belirtildi. Geçici güzergâh düzenlemesi kapsamında Şerbetçi ve Neyhan duraklarının kullanım dışı kalacağı açıklanırken, ESHOT’tan yapılan açıklamaya göre, 817 No’lu Egekent Aktarma Merkezi–Çiğli Aktarma Merkezi hattındaki geçici güzergâh düzenlemesi 26 Haziran Cuma gününden itibaren yürürlüğe girerek; çalışmalar boyunca da devam edecek.

0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın