İZMIR

İzmir’de işçiler eyleme devam edecek

İzmir’de Tüm Bel-Sen'e bağlı işçiler, bayramın ardından eylemlere devam edecek...

Tüm Belediye ve Yerel Yönetim Hizmetleri Emekçileri Sendikası İzmir No'lu Şube (Tüm Bel-Sen İzmir) bağlı İzmir Büyükşehir Belediyesi işçileri, Pazartesi günü saat1:00de Fuar Kültürpark Nolu Hol Önü'nde toplanarak bordro yakma eylemi düzenleyecek.

“Emekçilerini haklarına sahip çıkmaya davet ediyoruz, bordrolarımızı hep beraber yakacağız” diyerek İzmir Büyükşehir Belediyesine tepki gösteren Tüm Bel-Sen İzmir, “İzmir BB'nde örgütlü sendikalar olarak Pazartesi günü saat1:00de Kültürpark Nolu Hol Önü'nde toplanarak bordrolarımızı hep beraber yakacağız. Tüm belediye emekçilerini haklarına sahip çıkmaya davet ediyoruz” sözleriyle işçileri eyleme davet etti.