İzmir’in Karşıyaka Belediyesi’nde çalışan Genel-İş üyesi işçiler, 5 aydır maaş alamadıkları gerekçesiyle belediye hizmet binasında eylem yaptı. Belediye önünde toplanan işçiler, başkanlık katına çıkarak “Geçinemiyoruz” ve “Hakkımızı istiyoruz” sloganlarıyla oturma eylemi başlattı. Sendika yetkilileri, Mart ayından bu yana maaşların tam ödenmediğini ve toplu iş sözleşmesi farklarının da halen verilmediğini belirterek belediye yönetimine tepki gösterdi.
Karşıyaka Belediyesi hizmet binası önünde bir araya gelen Genel-İş üyesi işçiler, binada başkanlık katına çıktı. Burada "Emek ucuz, hayat pahalı", "Bu böyle gitmez, hakkımızı istiyoruz", "Geçinemiyoruz" yazılı pankartlar açan işçiler sloganlar attı, oturma eylemi yaptı.
Genel-İş Sendikası0 No'lu Şube Başkanı Ferit Akdoğan, Karşıyaka Belediyesinde çalışan işçilerin 5 aydır maaş alamadığını belirtti.
Mart ayında, maaşın0 bin 500 liralık kısmının yatırıldığını ifade eden Akdoğan, "Mart maaşının tamamı yatırılmadı. Nisan, Mayıs, Haziran, Temmuz aylarının maaşları henüz ödenmedi. 2024 yılından kalan nisan, mayıs, haziran aylarına ait toplu iş sözleşme farklarımız ödenmedi." diye konuştu.
Akdoğan, işçilerin6 gündür belediye önünde eylem yaptığını aktararak, "Belediye yönetimi hiçbir çözüm bulamamaktadır. Belediye başkanı işçiye değer vermemektedir. İşçinin maaşını ödememektedir." ifadelerini kullandı.