Kemalpaşa Halk Eğitim Merkezi bünyesinde açılan Gürcüce dil kursunu tamamlayan kursiyerler için sertifika töreni ve kültür programı düzenlendi. Programda, dil eğitiminin yanı sıra iki ülke arasındaki kültürel bağların güçlendirilmesinin önemine dikkat çekildi.
Törene Gürcistan'ın Ankara Büyükelçisi Archil Kalandia'nın yanı sıra Kemalpaşa Halk Eğitim Merkezi Müdürü Cengiz Aktı, İzmir Gürcü Dostluk Derneği Başkanı İlker Yıldız, Gürcüce dil eğitmeni Ketevan Gobechia, kursiyerler ve kurs öğreticileri katıldı.
Sertifika töreninde konuşan Büyükelçi Kalandia, farklı kültürlerin tanınması ve halklar arasındaki dostluğun geliştirilmesinde dil öğreniminin önemli bir köprü görevi üstlendiğini belirterek, kursu başarıyla tamamlayan kursiyerleri tebrik etti.
Kemalpaşa Halk Eğitim Merkezi tarafından düzenlenen program, sertifika takdiminin ardından gerçekleştirilen kültürel etkinliklerle sona erdi. Etkinlik, Türkiye ile Gürcistan arasındaki kültürel etkileşimin güçlendirilmesine katkı sağlayan anlamlı bir buluşma olarak değerlendirildi.
Kursiyerlerle sohbet eden Büyükelçi Kalandia, İzmir'de Gürcü kültürünün yaşatılıp tanıtılmasında ve iki ülke arasındaki ilişkilerin pekiştirilmesinde katkısı olanlara teşekkür etti.
Daha sonra dil kursunu başarıyla bitiren 117 kursiyere Kalandia tarafından sertifikaları takdim edildi.
Törenin ardından İzmir Gürcü Dostluk Derneği tarafından hazırlanan programda Gürcistan yöresel halk dansları gösterisi yapıldı, hazırlanan yöresel yiyecekler ziyaretçilere ikram edildi.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın