İZMIR

Menemen Belediyesi’nden YKS günü öğrencilere destek eli

Menemen Belediyesi, YKS sınavına giren öğrenci ve velilere sınav merkezleri önünde kahvaltılık ikramında bulundu. Sınav stresini azaltmayı amaçlayan uygulama, vatandaşlardan tam not aldı

Menemen Belediyesi, eğitim hayatı boyunca sürdürdüğü desteklerini Yükseköğretim Kurumları Sınavı (YKS) gününde de devam ettirdi. İlçedeki sınav merkezlerinin girişlerinde kurulan stantlarda öğrenci ve velilere su, gevrek, peynir ve meyve suyu ikram edilerek sınav sabahı dayanışma örneği sergilendi.

MENEMEN’DE SINAV SABAHI SICAK KARŞILAMA

Sınav merkezlerine gelen adaylar ve aileleri, Menemen Belediyesi Sosyal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri tarafından karşılandı. Hazırlanan ikramlar sayesinde öğrenciler sınav öncesi kısa bir mola verirken, aileler de belediyenin desteğinden memnuniyet duydu.

BAŞKAN PEHLİVAN: GENÇLERİMİZİN HER ZAMAN YANINDAYIZ

Menemen Belediye Başkanı Aydın Pehlivan, eğitime yapılan yatırımı en önemli önceliklerden biri olarak gördüklerini belirterek, öğrencileri anaokulundan üniversiteye kadar her aşamada desteklemeye devam edeceklerini ifade etti. Pehlivan, güçlü bir gelecek için gençlerin yanında olmayı sürdüreceklerini vurguladı.

VATANDAŞLARDAN TEŞEKKÜR

Uygulamadan faydalanan öğrenci ve veliler, belediyenin sınav sabahı sağladığı desteğin kendileri için anlamlı olduğunu ifade etti.

18 yaşındaki öğrenci Deniz Yaşar, verilen desteklerin sınav stresini azaltmaya yardımcı olduğunu belirterek, “Bugün çok heyecanlıyım. Sınav stresini aşmak için burada verilen destekten memnun kaldım. Dijital eğitim paketi ve YKS sınav harcı desteğinden de faydalandım. Başkanımıza teşekkür ediyorum” dedi.

Bir diğer aday Sezen Öncel ise ikinci kez sınava girdiğini belirterek, “Geçen yıl da sınava girdim. Bu yıl yeniden hazırlanıyorum. Menemen’de yaşadığım için kendimi şanslı hissediyorum. Sabah kahvaltı ikramının bile düşünülmesi bize verilen değeri gösteriyor” ifadelerini kullandı.

20 yaşındaki Ali Tekin ise şehir dışından sınava geldiğini belirterek, “İstanbul’dan İzmir’e geldim. Ailem yanımda olmadığı için bu destek benim için çok değerliydi. Sınav sabahı böyle bir ikramla karşılaşmak çok iyi hissettirdi” diye konuştu.

54 yaşındaki Muhammed Kaya da kızını sınava getirdiğini belirterek, “Sınav harçlarının belediye tarafından ödenmesi çok kıymetli bir destek. Bugün burada da bu ilgiyi görünce memnun olduk” dedi.

41 yaşındaki Fatma Demir ise ilk kez karşılaştığı uygulamadan etkilendiğini ifade ederek, “Menemen Belediyesi’nin bu kadar organize ve geniş kapsamlı bir destek vermesini beklemiyordum. Tebrik ediyorum” dedi.