- Kültür-Sanat
- 18.10.2025 12:31
Oya Başar ve Begüm Birgören’den kahkaha dolu bir gece: Plastik Aşklar
Oya Başar ve Begüm Birgören’in başrollerini paylaştığı ‘Plastik Aşklar’, modern ilişkilerin yapay yüzüne mizahi bir bakış sunuyor. EÜ Konak AKM’de sahnelenen oyun, kahkaha ve içsel yüzleşmeyi bir araya getirerek izleyiciye unutulmaz bir akşam yaşattı
- Oluşturulma Tarihi :
- Güncelleme Tarihi :
- Kaynak : MERVE AĞRIÇ

Usta oyuncu Oya Başar ile başarılı oyuncu Begüm Birgören’in sahneyi paylaştığı ödüllü komedi oyunu ‘Plastik Aşklar’, 8 Ekim Cumartesi günü saat 20.00’de Ege Üniversitesi Konak Atatürk Kültür Merkezi Yunus Emre Salonu’nda İzmirli sanatseverlerle buluştu.
Ali Cüneyd Kılcıoğlu’nun yazdığı, Orçun Ucal’ın yönettiği oyun; aşkın, yalnızlığın ve ‘yapay’ ilişkilerin mizahi yüzünü izleyiciyle buluşturuyor.
DUYGUSAL AMA KAHKAHA DOLU BİR YOLCULUK
Hayatın içinden çıkan iki kadının bir gecelik karşılaşmasını konu alan ‘Plastik Aşklar’; geçmişleri, kırgınlıkları ve beklentileriyle yüzleşen bu iki karakter üzerinden, günümüz insanının aşkla ve kendilikle kurduğu ilişkiyi sorguluyor. Bir yanda eğitimli, hayatla barışık ama alaturka bir kadın… Diğer yanda çekingen, kendini ifade etmekte zorlanan saf bir kadın… Mayıs ayında, Hıdırellez gecesinde yolları kesişen bu iki farklı karakter, kendi iç baharlarını yeniden keşfetmeye başlıyor. Oyun, modern çağın yüzeysel ilişkilerine ve ‘plastik’ duygularına eleştirel bir dille yaklaşırken, izleyiciyi hem düşündürüyor hem de bolca güldürüyor. ‘Kendinizle ne kadar barışıksınız?’ sorusuyla başlayan hikâye, herkesin kendinden bir parça bulabileceği duygusal ama kahkaha dolu bir yolculuğa dönüşüyor.
Yönetmenliğini Orçun Ucal’ın üstlendiği oyunun dramaturgluğunu Nevra Ayşem Savaşçı yaparken, sahne arkasında da deneyimli bir ekip yer alıyor. Dekor tasarımını Mete Yılmaz, kostümleri Pınar Demir, ışık tasarımını Mehmet Şerif Tozlu hazırlarken; müzikler Ramazan Yıldırım ve Arda Görgün imzası taşıyor. Koreografisini Pınar Ataer’in yaptığı oyun, tek perde ve 90 dakika boyunca seyirciyi sahneye kilitliyor.
Kaynak : MERVE AĞRIÇ