Bitlis 112 Acil Çağrı Merkezi, 2024 yılında 553 bin 27 çağrıya yanıt verdi

Bitlis 112 Acil Çağrı Merkezi, 2024 yılı boyunca toplamda 553 bin 27 acil çağrıya müdahale etti.


  • Oluşturulma Tarihi : 13.12.2024 06:30
  • Güncelleme Tarihi : 12.12.2024 10:07
  • Kaynak : Arun Acumsal
Bitlis 112 Acil Çağrı Merkezi, 2024 yılında 553 bin 27 çağrıya yanıt verdi

İçişleri Bakanlığının kararıyla, çeşitli acil durum numaraları tek bir çatı altında toplanarak 112 Acil Çağrı Merkezi üzerinden hizmet vermeye devam ediyor. 110 Yangın İhbar, 112 Sıhhi İmdat, 155 Polis İmdat, 156 Jandarma İmdat, 122 Alo AFAD, 177 Orman Yangın İhbar ve 158 Sahil Güvenlik numaraları, tek bir çağrı numarasıyla birleştirilerek acil durumlara daha hızlı müdahale imkânı sunuyor. Bu kapsamda Bitlis 112 Acil Çağrı Merkezi, kesintisiz bir şekilde önemli hizmetlerini sürdürüyor.

Yetkililer, gereksiz aramaların acil hizmetlerin verimliliğini düşürdüğüne ve bu durumun kritik vakalarda müdahale süresini uzattığına dikkat çekerek, vatandaşları yalnızca gerçek acil durumlar için bu numaraları kullanmaya çağırdı. Her saniyenin hayati önem taşıdığı vurgulanarak, doğru kullanımın önemine dikkat çekildi.

Arun Acumsal

Arun Acumsal
Yazarımız Kim ?

Arun Acumsal