SPOR

Aliağa FK'da Erdem Özgenç ile yollar ayrıldı

Yeni sezonda TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta mücadele edecek Aliağa FK'da ayrılıklar yaşanıyor. Sarı-siyahlı ekip, sezon başında sportif direktörlük görevine getirilen Erdem Özgenç ile yollarını ayırdı

Kulüpten yapılan açıklamada, Erdem Özgenç ile karşılıklı görüşmeler sonucunda ayrılık kararı alındığı belirtilerek, kendisine emekleri için teşekkür edildi ve kariyerinde başarılar dilendi.

İzmir temsilcisi ayrıca, Konyaspor'dan kiralanan 22 yaşındaki sağ bek Abdurrahman Üresin ile de yollarını ayırdı.

Öte yandan, yönetimde yaşanan belirsizlikler nedeniyle Aliağa FK'nın yeni sezona nasıl başlayacağı merak edilirken, yaşanan gelişmeler taraftarları da düşündürüyor.