24 Haziran 2026, Çarşamba 17:04
34°C İzmir

Altay'da bir ayrılık daha: Emre Tangeldi sözleşmesini feshetti

3'üncü Lig ekiplerinden Altay'da alacaklarını tahsil edemeyen oyuncuların ayrılıkları sürüyor. Siyah-beyazlı kulübe ihtarname gönderen futbolcular arasında yer alan genç orta saha oyuncusu Emre Tangeldi, sözleşmesini tek taraflı fesheden ikinci isim oldu

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: DHA
Altay'da bir ayrılık daha: Emre Tangeldi sözleşmesini feshetti haberinin görseli
3 dk okuma süresi

Altay ile mart ayında 2 yıllık profesyonel sözleşme imzalayan 20 yaşındaki futbolcu, ödemelerin yapılmaması nedeniyle ayrılık kararı aldı. Böylece altyapıdan yetişen Emre Tangeldi, siyah-beyazlı kulüple yollarını resmen ayırdı.

Futbola Torbalı Saygınspor'da başlayan Emre, 2019 yılından bu yana Altay altyapısında forma giyiyordu. Genç oyuncu, siyah-beyazlı ekipte 1'inci Lig'de 4 karşılaşmada görev alırken, 2'nci Lig ve 3'üncü Lig'de ise 27'şer maça çıktı. Emre Tangeldi, 3'üncü Lig'de attığı 2 golle takımına skor katkısı da sağladı.

Altay'da daha önce yine altyapıdan yetişen Hikmet'in de sözleşmesini feshettiği hatırlatılırken, mali sıkıntılar nedeniyle kulüpteki belirsizlik sürüyor. Yönetimin, oyuncuların ayrılıklarının artmaması için çözüm arayışlarını sürdürdüğü öğrenildi.

Genç futbolcu sanal medya hesabından paylaştığı veda mesajında, "Altay Spor Kulübü ile olan sözleşmemi, fesih hakkımı kullanarak sonlandırmış bulunuyorum. Altay forması altında geçirdiğim 7 yıl boyunca desteklerini, emeklerini ve dostluklarını esirgemeyen tüm takım arkadaşlarıma, teknik ekibimize ve kulüp çalışanlarımıza içtenlikle teşekkür ederim. Birlikte ortaya koyduğumuz emek ve paylaştığımız anılar benim için her zaman özel bir yere sahip olacak. Bu süreç boyunca her koşulda yanımızda olan ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen büyük Altay taraftarına ayrıca teşekkürlerimi sunuyorum" dedi.

- REKLAM -

BAŞKAN SİNAN KANLI'DAN SERT TEPKİ

Altay Başkanı Sinan Kanlı, sözleşmesini fesheden Emre Tangeldi ile ilgili yaptığı açıklamada, "Büyük Altay'ın vefasızlardan kaynaklı hayal kırıklıklarına bir halka daha eklendi. Geçtiğimiz sezon başında profesyonel sözleşmesi dahi olmayan, evinde otururken tekrar futbola kazandırdığımız Emre Tangeldi, fesih yaptığını sosyal medya üzerinden paylaşmış. Demek ki seni sen yapan Büyük Altay'ın senin nazarında bir kıymeti yokmuş ki 3.5 ay önce imzaladığın sözleşmeyi kullanarak sezon ortasında yaptığın gibi gitmeye çalıştın ve serbest kalmayı tercih ettin. Senin Büyük Altay'dan kazandıklarına baktığımızda bence alacağın yok borcun var Emre. Zor zamanlarda aidiyet, karakter, duruş ve gerçek sevgi sahibi kimler görüyoruz ve göreceğiz. Bugüne kadar bu yolla gidenlerin ne durumda olduğu ortada. Umarım sen de layığını bulursun. Hayat her zaman paradan ibaret değil. Zamanı geldiğinde öyle bir ders verir ki üzerine para versen dahi dönüşü olmaz" ifadelerine yer verdi.

Kaynak: DHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.