22 Haziran 2026, Pazartesi 20:24
35°C İzmir

Galatasaray, çeyrek finalde kupaya veda etti

ING Kadınlar Türkiye Kupası'nda çeyrek finalde Galatasaray, ÇBK Mersin’e 76-65 mağlup oldu ve kupaya veda etti.

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: İHA
Galatasaray, çeyrek finalde kupaya veda etti haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Galatasaray Kadın Basketbol Takımı, ING Kadınlar Türkiye Kupası Çeyrek Finali’nde ÇBK Mersin ile karşı karşıya geldi. Ahmet Cömert Spor Salonu’nda oynanan mücadeleyi konuk ekip 76-65 kazanarak dörtlü finallere uzanan taraf oldu.

ÇBK Mersin’de Elizabeth Williams 30 sayı atarak galibiyette önemli rol oynarken, Marina Mabrey 24 sayı kaydetti. Sarı-kırmızılılarda ise Julie Vanloo ve Meltem Yıldızhan 16 sayı, Nalyssa Smith 14 sayıyla maçı tamamladı. Türkiye Kupası'nda yarı finale yükselen ekipler, Dörtlü Final için 4-5 Ocak tarihlerinde Balıkesir’de bir araya gelecek.

Kaynak: İHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.