24 Haziran 2026, Çarşamba 09:08
24°C İzmir

Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Galatasaray, Fenerbahçe ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını sürdürdü

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: İHA
Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürdü haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Galatasaray, Turkcell Süper Kupa'da Fenerbahçe ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarını yaptığı antrenmanla sürdürdü.  

Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetimindeki antrenman dinamik ısınmayla başladı ve iki grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman taktik çalışmayla sona erdi.

Galatasaray yarın saat 11.00’de yapacağı idmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarını tamamlayacak.

Kaynak: İHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.