Galatasaray’ın 26. Süper Lig şampiyonluğu, İzmir’de düzenlenen etkinliklerle kutlandı. Kutlamalar kapsamında tadilatı tamamlanan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali törenle hizmete açılırken, Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunuldu. Günün en dikkat çeken anlarından biri ise şampiyonluk kupasının taraftarlarla buluşması oldu. Kupayı yakından görme fırsatı bulan Galatasaraylılar, bol bol hatıra fotoğrafı çektirerek şampiyonluk sevincini yeniden yaşadı.
YENİLENEN İZMİR GALATASARAYLILAR DERNEĞİ LOKALİ TÖRENLE AÇILDI
Kordon’da bulunan İzmir Galatasaraylılar Derneği Lokali’nin açılış törenine Galatasaray camiasından önemli isimler katıldı. Açılış kurdelesi, Galatasaray Lisesi Müdürü Reşat Dabak, İstanbul Galatasaraylılar Derneği 2. Başkanı Ufuk Kaya, Galatasaray Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Niyazi Yelkencioğlu ve İzmir Dernek Divan Kurulu Başkanı Prof. Dr. Tunçdan Baltacıoğlu tarafından kesildi. Açılışın ardından lokalde sergilenen şampiyonluk kupası yoğun ilgi gördü.
Etkinliklerin devamında Mövenpick Otel’de düzenlenen organizasyonda şampiyonluk kupası taraftarların ziyaretine açıldı. İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz ile Viltur Yönetim Kurulu Başkanı ve İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Üyesi Oğuz Özkardeş tarafından salona getirilen kupa, hazırlanan özel alanda sergilendi. Galatasaray taraftarları kupayla fotoğraf çektirirken, koyu bir Galatasaray taraftarı olan Oğuz Özkardeş de kupayı öperek şampiyonluk sevincine ortak oldu.
Kutlama programı kapsamında Cumhuriyet Meydanı’ndaki Atatürk Anıtı’na çelenk sunularak saygı duruşunda bulunuldu. Ardından Galatasaray camiasının geleneksel buluşmalarından biri olan Pilav Günü etkinliğine geçildi.
“26. ŞAMPİYONLUK GURURUNU YAŞIYORUZ”
Geleneksel Pilav Günü’nde konuşan İzmir Galatasaraylılar Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Eşref Uraz, Galatasaray’ın 26. şampiyonluğunu büyük bir gururla kutladıklarını söyledi. Şampiyonluğun tüm Galatasaray camiasını bir kez daha onurlandırdığını belirten Uraz, yenilenen dernek lokalinin de camiaya önemli bir kazanım olarak yeniden hizmete açıldığını ifade etti.
Dernek lokalinin 28 bağışçının katkılarıyla baştan sona yenilendiğini kaydeden Uraz, “Galatasaray’ın köklü değerlerine sahip çıkan insanlar olarak bugün burada birlikte olmaktan mutluluk duyuyoruz. 26. şampiyonluğumuzu kutlarken, yenilenen lokalimizin de yeniden camiamıza kazandırılmasının sevincini yaşıyoruz. İyi ki Galatasaraylıyız” dedi.
Mövenpick Otel’in desteğiyle düzenlenen Geleneksel Pilav Günü’ne çok sayıda Galatasaray taraftarı katıldı. Şampiyonluk kupasının sergilenmesi ve yenilenen lokalin açılışıyla taçlanan etkinlikler, sarı-kırmızılı taraftarlara unutulmaz bir gün yaşattı.