SPOR

Göztepe'de transfer hareketliliği kadroyu taşırdı

Süper Lig ekibi Göztepe, Sinclair Armstrong ve Andre Henrique transferlerinin ardından yabancı oyuncu sayısını 15'e yükselterek TFF'nin limitlerini aştı; sarı-kırmızılı yönetim yeni takviyelere yer açmak için radikal bir ayrılık operasyonu başlattı.

Süper Lig’de yeni sezon öncesi iddialı bir kadro kurmak için kollarını sıvayan Göztepe, Nijerya asıllı İrlandalı golcü Sinclair Armstrong ve Brezilyalı forvet Andre Henrique ile sözleşme imzalayarak gövde gösterisi yaptı. Ancak peş peşe gelen bu hamlelerin ardından sarı-kırmızılı ekibin kadrosundaki yabancı futbolcu sayısı5'e ulaştı. Mevcut0+4 yabancı kuralı nedeniyle sınırları zorlayan İzmir temsilcisi, hem Kulüpler Birliği toplantısında kuralın esnetilmesi yönünde görüş bildirdi hem de takımdan gönderilecek isimleri netleştirmek için düğmeye bastı. Yaz transfer döneminde Mateusz Lis, Heliton ve Filip Krastev ile yollarını ayıran Göztepe’de, Sport Republic yönetimi teknik heyetin raporu doğrultusunda kapsamlı bir temizlik operasyonuna hazırlanıyor. Kadroda düşünülmeyen Rhaldney ve David Tijaniç (Jeh) ile kesin olarak yolların ayrılması planlanırken; piyasa değeri yüksek olan Juan ve Victor Dennis için gelecek cazip bonservis teklifleri değerlendirilecek. Ayrıca yabancı kontenjanında yer açmak adına Iury Castilho (Luiz), Kuryu Matsuki (Sabra) ve Ahmed Ildız (Mohammed) gibi isimlerin de başka kulüplere kiralanması gündemde. Mevcut oyuncularla ayrılık görüşmelerini sürdüren sarı-kırmızılılar, bir yandan da kadrosunu güçlendirmeye devam ediyor. Gambiyalı stoper Noah Sonko Sundberg ile temaslarını sıklaştıran ve yabancı kaleci transferinde de imza aşamasına gelen Göztepe yönetimi, göndermeyi planladığı isimlerle yolları ayırarak yeni transferlere resmiyet kazandırmayı hedefliyor.