Geçen sezon takımın önemli isimlerinden biri olan ve sözleşmesi sona eren 26 yaşındaki futbolcu, yeni sözleşmeye imza attı. Sezon içerisinde aldığı 3 aylık hak mahrumiyeti cezası nedeniyle uzun süre formasından uzak kalan Mücahit Aslan, buna rağmen 16 maçta 3 gol ve 6 asistlik performans sergiledi.
Mücahit Aslan da, teknik direktör Burhanettin Basatemür'ün takımda kalmasının ardından sözleşme yenileyen isimler arasına katıldı. Karşıyaka yönetiminin sözleşmeleri sona eren futbolcular Alpay Eroğlu ve Ömer Faruk Sezgin ile de görüşmelerini sürdürdüğü öğrenildi.
Salonda kira görüşmesi
Öte yandan Karşıyaka Başkanı Yiğit Tustar, Mustafa Kemal Atatürk Karşıyaka Spor Salonu'nda yaşanan kira anlaşmazlığıyla ilgili olarak Karşıyaka Belediye Başkanı Yıldız İşçimenler Ünsal ile bir görüşme gerçekleştirdi.
Karşıyaka'nın 21 yıldır iç saha maçlarını oynadığı salonla ilgili olarak, mülk sahibi belediyenin önceki yönetimle yıllık kira bedeli, reklam gelirlerinden yüzde 15 pay alınması ve personel, elektrik, su, ısınma ile temizlik giderlerinin yarı yarıya karşılanmasını içeren bir anlaşma yaptığı belirtildi. Ancak 2026 yılı başından itibaren geriye dönük olarak uygulandığı ifade edilen söz konusu anlaşmanın kulübün karar defterinde yer almadığı öğrenildi.
Belediye yönetiminin, daha önce kulübün gelir elde ettiği KSK Fanzone'u kapattığı ve Mavişehir'deki kulüp binasını boşalttığı hatırlatılırken, eski yönetimle yapılan kira sözleşmesinde Sayıştay raporunun gerekçe gösterildiği öne sürüldü.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın