114 yıllık yeşil-kırmızılı kulübü iki kez ziyaret eden Atatürk, 24 Haziran926'daki ziyaretinde kurucularının Kurtuluş Savaşı'nda cepheden döndükten sonra yeniden oluşturdukları takımla İzmir Ligi'nde yabancı rakipleri ile yaptığı mücadele sonucunda hiç gol yemeden şampiyon olduğunu öğrenmiş ve bunun üzerine kulübün ambleminde ay-yıldız kullanılması onurunu vermişti. Karşıyaka, özel günün00'üncü yılı anısına yapay zekayla oluşturulan klip hazırlarken, videoda kulübün912'nin zorlu savaş şartlarında kurulup, Atatürk'ün ay-yıldız taşıma onurunu yeşil-kırmızılılara vermesi canlandırıldı.
Karşıyaka yönetimi, "#Emanetin100Yılı" ve "#Ay-YıldızVarGöğsümüzde" başlıklarıyla, "Armasında Ay-Yıldızımızı taşıma onuru Gazi Mustafa Kemal Atatürk tarafından verilen ilk ve tek kulüp. 24 Haziran926… Cumhuriyetimizin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün kulübümüzü bizzat ziyaret ederek, yeşil-kırmızı armamıza Ay-Yıldız taşıma onurunu bahşettiği o tarihi günün üzerinden tam bir asır geçti. Ulu Önderimizden aldığımız bu kutsal emaneti, ilk günkü onurla, gururla ve bitmeyen bir sevdayla taşımaya devam ediyoruz. Armamızdaki Ay-Yıldız, yalnızca bir sembol değil; taşıdığımız sorumluluğun, Cumhuriyet’e bağlılığımızın ve nesilden nesile aktaracağımız büyük bir mirasın adıdır.00 yıldır göğsümüzde gururla…00 yıldır aynı inançla…" mesajını yayınladı.