Sayfa Yükleniyor...
Folkart yetkilileri, Karşıyaka Spor Kulübünün yeni sezona başladığı ilk maçta göğüste Folkart markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde bulunduğunu belirterek, Karşıyakanın sözleşme şartlarına uymasına davet etti
KENAN YEŞİL
Folkart yetkilileri, Karşıyaka Spor Kulübünün yeni sezona merhaba dediği ilk maçta göğüste Folkart markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde bulunduğunu belirterek, Karşıyakanın sözleşme şartlarına uymasına davet etti. Geçtiğimiz ayda, İzmirin 7 kulübüne, yeni sezon için forma reklamı veren Folkart, Karşıyaka Spor Kulübünün sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde vermesi sonrasında bir açıklama yaptı. Folkart yetkilileri, Karşıyakanın yeni sezona merhaba dediği maçta, göğüste Folkart markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde, başka bir inşaat firması logosunun, sırt reklamında bulunduğunu gördüklerini kaydetti. Folkart adının kurumsal konumlanma ve marka stratejileri gereği, başka bir inşaat şirketi ile kullanımının kendileri açısından kabul edilemeyeceğini bildirdi. Folkart, Karşıyaka Spor Kulübünü, bu nedenlerle sözleşme koşullarına uymaya davet etti.
FOLKARTTAN AÇIKLAMA
Folkart, İzmir Spor Kulüpleri Birliği Vakfı (İZVAK) ile işbirliği içinde geçtiğimiz ay aralarında Karşıyakanın da bulunduğu İzmirin yedi kulübü ile bir anlaşma imzalayarak, takımların hepsine formalarının göğüs bölümünde kullanılmak üzere, reklam sponsoru olmuştu. Folkart Kurumsal İletişim Direktörlüğü açıklamasında, bu anlaşmaların esasının; tamamen İzmir kulüplerine destek verebilmek amacını taşıdığını; özel olarak İzmire karşı duyulan sorumluluk ve dayanışma duygusu ile yola çıkmış olduklarını belirtti.
SÖZLEŞME ŞARTLARI UYMA DAVETİ
Folkart yetkilileri, Karşıyakanın yeni sezona merhaba dediği maçta, göğüste Folkart markasının yer aldığını, ama sözleşme koşullarına uygun olmayan şekilde, bir başka inşaat firması logosunun, sırt reklamında bulunduğunu gördüklerini kaydetti. Yetkililer, şirketin bu süreç öncesinde Karşıyaka yönetimi tarafından hiçbir şekilde haberdar edilmediğini; nezaketen ve saygı sınırlarında bile olsa bilgilendirilmediğini; konudan sadece medya üzerinden yapılan açıklamalar aracılığıyla, haberdar olduklarını dile getirdi. Karşıyakanın saygın tarihi, futbol birikimi, büyük Karşıyaka Camiası ile gönüllerindeki yerinin her zaman çok özel olduğunu, sevgi ve saygı ilişkisinin her zaman özenle korunacağını belirten şirket yetkilileri; Folkart adının kurumsal konumlanma ve marka stratejileri gereği, başka bir inşaat şirketi ile kullanımının kendileri açısından kabul edilemeyeceğini bildirdi. Folkart, Karşıyaka Spor Kulübünü, bu nedenlerle sözleşme koşullarına uymaya davet etti.
Haber Merkezi