Karşıyaka’ya forma daveti

Folkart yetkilileri, Karşıyaka Spor Kulübü’nün yeni sezona başladığı ilk maçta göğüste ‘Folkart’ markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde bulunduğunu belirterek, Karşıyaka’nın sözleşme şartlarına uymasına davet etti


  • Oluşturulma Tarihi : 30.08.2017 07:54
  • Güncelleme Tarihi : 30.08.2017 07:54
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Karşıyaka’ya forma daveti

KENAN YEŞİL

Folkart yetkilileri, Karşıyaka Spor Kulübü’nün yeni sezona ‘merhaba’ dediği ilk maçta göğüste ‘Folkart’ markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde bulunduğunu belirterek, Karşıyaka’nın sözleşme şartlarına uymasına davet etti. Geçtiğimiz ayda, İzmir’in 7 kulübüne, yeni sezon için forma reklamı veren Folkart, Karşıyaka Spor Kulübü’nün sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde başka bir inşaat firmasını reklamının sırt bölümünde vermesi sonrasında bir açıklama yaptı. Folkart yetkilileri, Karşıyaka’nın yeni sezona ‘merhaba’ dediği maçta, göğüste ‘Folkart’ markasının yer aldığını, ancak sözleşme koşullarına uygun olmayan bir şekilde, başka bir inşaat firması logosunun, sırt reklamında bulunduğunu gördüklerini kaydetti. ‘Folkart’ adının kurumsal konumlanma ve marka stratejileri gereği, başka bir inşaat şirketi ile kullanımının kendileri açısından kabul edilemeyeceğini bildirdi. Folkart, Karşıyaka Spor Kulübü’nü, bu nedenlerle sözleşme koşullarına uymaya davet etti.

FOLKART’TAN AÇIKLAMA

Folkart, İzmir Spor Kulüpleri Birliği Vakfı (İZVAK) ile işbirliği içinde geçtiğimiz ay aralarında Karşıyaka’nın da bulunduğu İzmir’in yedi kulübü ile bir anlaşma imzalayarak, takımların hepsine formalarının göğüs bölümünde kullanılmak üzere, reklam sponsoru olmuştu. Folkart Kurumsal İletişim Direktörlüğü açıklamasında, bu anlaşmaların esasının; tamamen İzmir kulüplerine destek verebilmek amacını taşıdığını; özel olarak İzmir’e karşı duyulan sorumluluk ve dayanışma duygusu ile yola çıkmış olduklarını belirtti.

SÖZLEŞME ŞARTLARI UYMA DAVETİ

Folkart yetkilileri, Karşıyaka’nın yeni sezona ‘merhaba’ dediği maçta, göğüste ‘Folkart’ markasının yer aldığını, ama sözleşme koşullarına uygun olmayan şekilde, bir başka inşaat firması logosunun, sırt reklamında bulunduğunu gördüklerini kaydetti. Yetkililer, şirketin bu süreç öncesinde Karşıyaka yönetimi tarafından hiçbir şekilde haberdar edilmediğini; nezaketen ve saygı sınırlarında bile olsa bilgilendirilmediğini; konudan sadece medya üzerinden yapılan açıklamalar aracılığıyla, haberdar olduklarını dile getirdi. Karşıyaka’nın saygın tarihi, futbol birikimi, büyük Karşıyaka Camiası ile gönüllerindeki yerinin her zaman çok özel olduğunu, sevgi ve saygı ilişkisinin her zaman özenle korunacağını belirten şirket yetkilileri; ‘Folkart’ adının kurumsal konumlanma ve marka stratejileri gereği, başka bir inşaat şirketi ile kullanımının kendileri açısından kabul edilemeyeceğini bildirdi. Folkart, Karşıyaka Spor Kulübü’nü, bu nedenlerle sözleşme koşullarına uymaya davet etti.

Haber Merkezi