A Milli Futbol Takımımızın 2026 FIFA Dünya Kupası'nda Avustralya'ya 2-0, Paraguay'a ise 1-0 mağlup olarak turnuvaya erken veda etmesi, kadro yapılanmasını yeniden tartışmaya açtı.
Ay-yıldızlı ekip iki maçta da gol sevinci yaşayamazken, santrfor bölgesindeki eksiklik futbol kamuoyunda en çok konuşulan konuların başında geldi.
MONTELLA FORVETTEN MEMNUN DEĞİL
Hürriyet Spor Müdürü Mehmet Arslan yaptığı açıklamada teknik direktör Vincenzo Montella'nın forvet hattından memnun olmadığını öne sürdü.
Arslan, "Montella'nın santrfor konusunda ciddi şikayetleri var. Türkiye'de Cenk Tosun'dan sonra istediği seviyede bir santrfor bulamadığını düşünüyor. Deniz Gül'ü de yeterli görmüyor" ifadelerini kullandı.
Mehmet Arslan'ın açıklamalarına göre Türkiye Futbol Federasyonu bu sorunu çözmek için farklı bir formül üzerinde çalışıyor. Arslan, "Bir devşirme modeline gidilebilir. Avrupa Şampiyonası elemelerinde devşirme bir golcüyü milli takım formasıyla görme ihtimalimiz var. Büyük olasılıkla siyahi bir forvet hazırlanıyor" dedi.
Bu açıklamaların ardından futbol kamuoyunda ilk akla gelen isim Rhian Brewster oldu. Daha önce Stefan Kuntz döneminde de gündeme gelen Brewster'ın Türk Milli Takımı'nda oynama ihtimali uzun süre tartışılmıştı.
0 Yorum
Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!
Bir Yorum Bırakın