Konak Belediyesi’nde görev yapan işçilerin, Toplu İş Sözleşmesi’nden (TİS) doğan alacaklarının ödenmediği gerekçesiyle başlattığı eylemler sürüyor. DİSK’e bağlı Genel-İş İzmir 5 No’lu Şube yönetimi tarafından belediye binası önünde başlatılan oturma eylemi bugün 8. gününe girdi. İşçiler; bir buçuk yıldır biriken sözleşme farkları, ödenmeyen fazla mesai ücretleri ve iş güvenliği ekipmanlarındaki eksiklikler nedeniyle belediye yönetimine tepki gösterdi. Belediye yönetiminden henüz bir geri dönüş alamayan sendika, talepler karşılanmazsa Mayıs sonrası eylemin kapsamını genişleceklerini duyurdu.
Konak Belediyesi’nde işçilerden eylem
- Oluşturulma Tarihi :
- Kaynak: HABER MERKEZİ
Tarayıcınız bu videoyu desteklemiyor.