629 öğrenci okula kavuştu

İzmir’de konuşan Milli Eğitim Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Emine Azdiken, Milli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi (MEBİM) 147’nin ilk zamanlar ihbar ve şikayet hattı olarak yanlış algılandığını belirterek, “Esasen merkezimize yapılan başvurulardan sadece yüzde 2’si ihbar ve şikayetten oluşuyor. Geri kalanının ise yüzde 90,4’ü bilgi edinme, yüzde 3,6’sı talep, yüzde 4’ü görüş ve öneriden oluşuyor. Okula gönderilmediği iddiasıyla iletişim merkezini arayan 629 öğrencimiz eğitim öğretim hayatına kaldığı yerden devam etti” dedi

  • Oluşturulma Tarihi : 27.01.2018 07:27
  • Güncelleme Tarihi : 27.01.2018 07:27
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
629 öğrenci okula kavuştu haberinin görseli

MEBİM 147’nin Basın ve Halkla İlişkiler Müşavirliği bünyesinde öğrenci, öğretmen ve bütün vatandaşların bilgi edinme, soru, talep, görüş, öneri, ihbar ve şikayet başvurusunu cevaplamak amacıyla, Van depreminden sonra 1 Mart 2012’de oluşturulan bir hizmet merkezi olduğunu kaydeden Milli Eğitim Bakanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Müşaviri Emine Azdiken, MEBİM 147’nin Türkiye’nin en önemli kamu bilgi hatlarından biri olduğunu ve 7 gün 24 saat hizmet verdiğini ifade etti. Okula gönderilmediği iddiasıyla iletişim merkezini arayan öğrencilerin başvurularının incelenerek il ve ilçe müdürlüklerine iletildiğini anlatan Azdiken, “Bu sayede okula gönderilmeyen 629 öğrencimiz eğitim öğretim hayatına kaldığı yerden devam etti. Ayrıca yaşça örgün eğitim dışına çıkmış 11 bin 53 vatandaşımız da açık öğretim kurumlarına yönlendirildi” açıklamasında bulundu.

ACİL DURUM ÇAĞRILARI

Okul çevrelerinde öğrencilerimizi madde bağımlılığının tuzağına düşürmeyen çalışan kişilerle ilgili çok sayıda ihbar geldiğini belirten Azdiken, emniyet güçleri ile irtibata geçilerek bu gibi durumlarda acil müdahalede bulunulduğunun da altını çizdi. Azdiken, özellikle resmi tatillerde ve çalışma saatleri dışında okul ve kurumlarda yaşanan hırsızlık, yangın gibi konularda emniyet güçlerinin iletişim merkezini araması üzerine okul idarecilerine anında ulaşıldığını da söyledi. Azdiken, ilk beş yılda öğretmen ve idarecilerinden memnuniyetini ifade etmek için merkezi arayan öğrenci ve veli sayısının 20 bin 308 iken sadece 2017 yılında bu sayının 47 bin 362’ye ulaştığını söyleyerek bu durumdan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. MEBİM 147’nin verdiği hizmetlerin her geçen gün gelişerek ve yenilenerek devam edeceğini belirten Azdiken, konuşmasının sonunda tüm paydaşlara, çalışanlara ve emeği geçen herkese teşekkür etti. HABER MERKEZİ

Kabul Ediyorum
İlkses Gazetesi olarak sistemimizde sadece sizin izinleriniz doğrultusunda bilgilerinizi kullanıyoruz. Detaylı Bilgi cookie script