Kalite “okey”

Hizmet kalitesini kanıtlayan İzmir Metrosu, başarılı işletmecilik modeliyle yurtdışında da örnek gösteriliyor


  • Oluşturulma Tarihi : 27.06.2014 07:45
  • Güncelleme Tarihi : 27.06.2014 07:45
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Kalite “okey”

İlk kez 2008 yılında TSE belgesi alarak toplu ulaşımı kalite standartları ile tanıştıran İzmir Metrosu, uluslararası kuruluşların da örnek gösterdiği bir hizmet yapısına kavuştu. 2008 yılında Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ve İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi, 2011 yılında ise Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Belgesi ile Enerji Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanan Metro A.Ş., yurtdışından gelen konuk denetçilere de ev sahipliği yapıyor.

 

ÖRNEK METRO İZMİR’DE

Suudi Arabistan Standartlar Teşkilatı (SASO) ile TSE arasında imzalanan protokol kapsamında eğitim programı için Türkiye’ye gönderilen Suudi denetçiler, İzmir Metrosu’ndaki periyodik denetleme çalışmalarına katıldı. Hem dokümanlar üzerinden hem de saha çalışmaları ile gerçekleşen denetimler sonunda TSE heyeti, tüm kalite yönetim sistemi belgelerinin yenilenmesine ve devamına karar verdi.

İzmir Metro A.Ş. Genel Müdürü Sönmez Alev, İzmir Metrosu’nun TSE’den 5 ayrı standart belgesine sahip olduğunu ve bu nedenle belli dönemlerde kurum denetçilerinin işletmelerinde incelemelerde bulunduğunu belirterek, “TSE’nin protokol kapsamında Suudi Arabistan’dan gelen misafirlerinin eğitimi için İzmir’i ve TSE Bölge Müdürlüğü’nün de bu tetkikte örnek bir işletme olarak İzmir Metrosu’nu seçmesi bizleri sevindirdi” diye konuştu.

Alev, aralarında raylı sistem yatırımları konusunda yetkili isimlerin de bulunduğu konuklarla, Suudi Arabistan’da yapılacak projeler için bilgi aktarımı konularında işbirliği yapılmasına ilişkin temennilerini de paylaştıklarını dile getirdi.

(HABER MERKEZİ)

Haber Merkezi