Sayfa Yükleniyor...
Hizmet kalitesini kanıtlayan İzmir Metrosu, başarılı işletmecilik modeliyle yurtdışında da örnek gösteriliyor
İlk kez 2008 yılında TSE belgesi alarak toplu ulaşımı kalite standartları ile tanıştıran İzmir Metrosu, uluslararası kuruluşların da örnek gösterdiği bir hizmet yapısına kavuştu. 2008 yılında Kalite Yönetim Sistemi Belgesi, Çevre Yönetim Sistemi Belgesi ve İş Sağlığı Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi, 2011 yılında ise Müşteri Memnuniyeti ve Şikâyet Yönetimi Belgesi ile Enerji Yönetim Sistemi Belgesi almaya hak kazanan Metro A.Ş., yurtdışından gelen konuk denetçilere de ev sahipliği yapıyor.
ÖRNEK METRO İZMİRDE
Suudi Arabistan Standartlar Teşkilatı (SASO) ile TSE arasında imzalanan protokol kapsamında eğitim programı için Türkiyeye gönderilen Suudi denetçiler, İzmir Metrosundaki periyodik denetleme çalışmalarına katıldı. Hem dokümanlar üzerinden hem de saha çalışmaları ile gerçekleşen denetimler sonunda TSE heyeti, tüm kalite yönetim sistemi belgelerinin yenilenmesine ve devamına karar verdi.
İzmir Metro A.Ş. Genel Müdürü Sönmez Alev, İzmir Metrosunun TSEden 5 ayrı standart belgesine sahip olduğunu ve bu nedenle belli dönemlerde kurum denetçilerinin işletmelerinde incelemelerde bulunduğunu belirterek, TSEnin protokol kapsamında Suudi Arabistandan gelen misafirlerinin eğitimi için İzmiri ve TSE Bölge Müdürlüğünün de bu tetkikte örnek bir işletme olarak İzmir Metrosunu seçmesi bizleri sevindirdi diye konuştu.
Alev, aralarında raylı sistem yatırımları konusunda yetkili isimlerin de bulunduğu konuklarla, Suudi Arabistanda yapılacak projeler için bilgi aktarımı konularında işbirliği yapılmasına ilişkin temennilerini de paylaştıklarını dile getirdi.
(HABER MERKEZİ)
Haber Merkezi