Sayfa Yükleniyor...
Yaşar Üniversitesi, SocialBrands’in, Türkiye’deki markalara ait 33 binden fazla sosyal medya hesabını mercek altına alarak Kasım döneminde en yüksek performans gösterenleri belirlediği “En iyi 100 marka” listesinde, birçok ünlü markayı geride bırakarak 54. oldu. Üniversite, ayrıca, sosyal medya analiz platformu BoomSocial verileri ile 100’den fazla sektörde yer alan hesaplar incelenerek hazırlanan listede, Türkiye’nin en başarılı üniversitesi oldu
Markaların 1-30 Kasım dönemindeki performansını değerlendiren SocialBrands verilerine göre, Yaşar Üniversitesi, hayran sayısı artışı ve kullanıcı etkileşiminde gösterdiği yüksek performans ile bu ayın en başarılı sosyal medya yönetimini gösteren üniversitesi oldu. 100’den fazla sektörde yer alan Twitter, Facebook ve Instagram’da 33 binden fazla sosyal medya hesabı incelenerek oluşturulan “En iyi 100 marka” listesine girmeyi başaran Yaşar Üniversitesi, 2018 yılında 10 ay boyunca bu listede kalarak istikrarını sürdürdü. Yaşar Üniversitesinin yanı sıra ODTÜ, İTÜ, Boğaziçi, Hacettepe, Bilkent, Koç, Anadolu, Maltepe ve Atatürk üniversiteleri, ilk 100’de yer alan diğer üniversiteler oldu. HABER MERKEZİ
Haber Merkezi