28 Haziran 2026, Pazar 09:58
31°C İzmir

Üniversite öğrencileri zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Konya'nın Beyşehir ilçesinde, 4 üniversite öğrencisi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı

  • Oluşturulma:
  • Kaynak: İHA
Üniversite öğrencileri zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı haberinin görseli
1 dk okuma süresi

Edinilen bilgiye göre, Ali Akkanat Kampüsündeki yükseköğrenim kurumunda öğrenim gören kız öğrenciler G.A., A.A., D.S.T. ve Z.O. akşam saatlerinde çarşı merkezinde yedikleri tantuninin ardından kaldıkları yurtta mide bulantı şikayetiyle rahatsızlandı. Gıda zehirlenmesi şüphesi ihbarı üzerine 4 öğrenci, ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesine kaldırıldı. Tedavi altına alınan öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Öğrencilerin akşam yemeğinde bir işyerinde yedikleri tantuninin ardından rahatsızlandıkları yönünde bilgi verdiği öğrenildi.

Kaynak: İHA

0 Yorum

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!

Bir Yorum Bırakın

E-posta adresiniz yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir.