Sayfa Yükleniyor...
Facebook, markaları potansiyel müşterileriyle buluşturan Messenger Reklamları özelliğini tüm dünyada kullanıma sunacağını açıkladı. Markalar, Messenger reklamları sayesinde Messenger üzerinden reklam vererek geniş bir kitleye ulaşabilecek
11 Temmuz itibariyle tüm dünyada uygulamaya konan Messenger Reklamları ile reklam verenler, gelecek aydan itibaren Messenger üzerinden kullanıcılara sponsorlu içerikler sunabilecek. İlk aşamada Facebook kullanıcılarının sınırlı bir bölümü bu ay sonundan itibaren Messenger reklamlarını görebilecek, uygulama yakın dönemde tüm dünya çapında Facebook kullanıcılarına ulaşacak. Facebook, Messenger Reklamları ile müşterilerin beklentilerine uygun olarak yeni ürünler geliştirme ve ürünlerin etkilerini daha iyi gözlemleyebilme fırsatı bulacak.
Facebook Messenger Reklamları ve Gelirler Ürün Müdürü Ted Helwick bu konu hakkında, Messenger reklamları, reklam veren kurumlara Messenger ile hedeflerine ulaşmalarına yardım etme konusundaki bağlılığımız açısından yeni bir adım. Messenger reklamları ile her ölçekteki tüm işletmeler müşterilere ulaşmak için yeni bir araca sahip olacak. Her ay 1,2 milyarı aşkın kişinin Messengerı kullandığı düşünüldüğünde, Messenger reklamları işletmelere Facebook kampanyalarında daha fazla kişiye ulaşma olanağı sunacak ifadelerini kullandı.
MİLYARLARA ULAŞILACAK
Markalara Facebook kullanıcılarına ulaşarak reklam alanında önemli kolaylık sağlayan Messenger Reklamları, haber akışının yanı sıra Instagram ve Audience Network üzerinden de reklam verme olanağı sunuyor. Kullanıcılar, Messengerın mobil uygulamasında yer alan reklamlara tıkladıklarında, Messenger ya da yönlendirilecekleri sayfa üzerinden marka ile doğrudan iletişim kurabiliyor.14 ülkede kullanıcıların yüzde 59u son iki yılda Messengerı daha sık kullandıklarını vurgularken, Messenger kullanıma sunulduğundan bu yana 100 bini aşkın Messenger Bot kullanıma sunuldu ve 100 bini aşkın geliştirici Messenger için bot geliştiriyor. (HABER MERKEZİ)
Haber Merkezi