Turkcell 39 ülkede 320 milyon kişiye ulaşacak

Turkcell’in, geçen yıl Mobil Dünya Kongresi’nde duyurduğu “dijital ihracat hamlesi”, Lifecell ile yaklaşık 320 milyon kişinin yaşadığı pazara açılıyor


  • Oluşturulma Tarihi : 01.03.2019 10:18
  • Güncelleme Tarihi : 01.03.2019 10:18
  • Kaynak : HABER MERKEZİ
Turkcell 39 ülkede 320 milyon kişiye ulaşacak

Turkcell Genel Müdürü ve Lifecell İcra Kurulu Başkanı Kaan Terzioğlu, “Bugün toplamda 3 farklı kıtada, 9 operatör faaliyet gösterdikleri ülkelerde, başarısı bugüne kadar 6 ülkede kanıtlanmış olan ‘bin 440’ stratejisini hayata geçirmeye başladı. Bu, Turkcell’in değil Türkiye’nin başarı hikayesidir” dedi. Dünyanın önde gelen şirketlerinin birbiriyle kıyasıya yarıştığı GSMA Mobil Dünya Kongresi-Mobile World Congress (MWC 2019) kapsamında Turkcell, fuara damga vuran şirketlerden biri oldu. MWC 2019 süresince açıkladığı ürün, hizmet ve iş birlikleri ile fuarın en yoğun ilgi gören stantlarından biri olan “Turkcell/Lifecell” standı, ziyaretçilerden tam not aldı. Geçen yıl Mobil Dünya Kongresi’nde paylaştığı “dijital ihracat hedefi” doğrultusunda gaza basan Turkcell, gelinen noktada yeni gelişmeleri bu yıl yine aynı fuar kapsamında düzenlediği basın toplantısıyla duyurdu. Toplantıda paylaşılan bilgiye göre, Lifecell’in dijital servisleri Türkiye’de Turkcell, KKTC’de Kuzey Kıbrıs Turkcell, Belarus’ta BeST, Ukrayna’da Lifecell, Almanya’da Lifecell Europe ve Moldova’da Moldcell’in ardından Arnavutluk’ta ALB Telecom, Nepal’de CG Corp Global, Karayipler’de ise Digicel ile birlikte 39 ülkede kullanılmaya başlanacak.
BİN 440 STRATEJİSİNE İHTİYAÇ VAR
Toplantıda, bir yılda katedilen mesafeyi paylaşan Turkcell Genel Müdürü ve Lifecell İcra Kurulu Başkanı Kaan Terzioğlu, bir yıl önce yine Barselona’da duyurdukları “dijital ihracat” hamlesini anımsattı. Aradan geçen bir senede onlarca operatör ile yaptıkları görüşmelerde, “bin 440” stratejisine aslında dünyadaki tüm operatörlerin ihtiyacının olduğunu gördüklerini belirten Terzioğlu, “Bu noktada özellikle Digicel Group, ALB Telecom ve Moldcell çok vizyoner bir yaklaşım gösterdiler ve Lifecell’in dijital servislerini tercih ettiler. Nepal’den CG Corp Global ise Nepal’in ilk dijital operatörünü Lifecell ile birlikte kurmaya karar verdi. Bugün toplamda 3 farklı kıtada, 9 operatör faaliyet gösterdikleri ülkelerde, başarısı bugüne kadar 6 ülkede kanıtlanmış olan ‘bin 440’ stratejisini hayata geçirmeye başladılar. Bu Turkcell’in değil Türkiye’nin başarı hikayesidir” dedi. AA

Haber Merkezi