- Ekonomi
- 16.05.2025 16:30
Tarım Kredi Marketleri yeni açılacak mağazalarında "KOOP" adını kullanacak olan zincir, yerli üretim ve çiftçi destek modeliyle fark yaratmaya devam edecek.
Tarım Kredi Kooperatif Marketleri, değişen tüketici profiline uyum sağlamak ve genç nesli mağazalarına çekmek amacıyla önemli bir dönüşüm sürecine giriyor. Şirketin Genel Müdürü Varol Halepli, 2025 yılı hedeflerini ve yeni vizyonlarını basın toplantısıyla kamuoyuyla paylaştı. Bu kapsamda, zincirin yeni mağazaları "KOOP" ismiyle hizmet verecek.
Halepli, Türkiye genelinde 4 bin 500 satış noktasına ulaştıklarını belirterek, İstanbul’daki mağaza sayısının 391 olduğunu açıkladı. Hızlı büyüme hedefiyle hareket ettiklerini vurgulayan Halepli, özellikle Türkiye’nin dört bir yanına yayılmak için yoğun şekilde çalıştıklarını ifade etti. Tarım Kredi’nin mevcut müşteri kitlesinin büyük kısmını orta ve üzeri yaş grubunun oluşturduğunu belirten Halepli, genç nüfusu da kapsayacak şekilde strateji geliştirdiklerini söyledi. Bu kapsamda, yeni açılacak marketlerin "KOOP" ismiyle hizmet vereceğini duyurdu. Halepli, "Genç tüketicilerle buluşmak ve alışkanlık yaratmak istiyoruz. Bu nedenle ürün ve hizmet çeşitliliğimizi gençlerin taleplerine göre şekillendiriyoruz" dedi.