İçeriğe geç
Son DakikaCanlı

Şehir Rehberi

Ekonomi

Otoyol ve köprü ücretlerine zam

Otoyol ve köprü geçiş ücretlerinde fiyat artışı yapıldı. Osmangazi ile Çanakkale Köprüsü'nde geçiş ücreti bin 170 lira oldu.

Güncelleme:
Otoyol ve köprü ücretlerine zam haberinin görseli
3 dk okuma süresi
Paylaş:

Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), Kamu-Özel Sektör İş Birliği kapsamında işletilen otoyol ve köprü ücretlerinde fiyat artışı yapıldığını açıkladı.

Osmangazi ile Çanakkale köprülerinden geçiş ücreti bin 170 lira oldu.

KGM'den yapılan açıklamaya göre, yeni tarife KÖİ kapsamında işletilen otoyol ve köprülerde uygulanacak.

1915 Çanakkale Köprüsü geçiş ücretleri

1. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 995,00 TL'den 1.170,00 TL'ye yükseldi.

2. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 1.245,00 TL'den 1.465,00 TL'ye yükseldi.

3. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 2.240,00 TL'den 2.635,00 TL'ye yükseldi.

REKLAM

4. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 2.490,00 TL'den 2.925,00 TL'ye yükseldi.

5. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 3.755,00 TL'den 5.560,00 TL'ye yükseldi.

6. Sınıf Araçlar (Motosiklet): Geçiş ücreti 250,00 TL'den 295,00 TL'ye yükseldi.

Osmangazi Köprüsü geçiş ücretleri

1. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 995,00 TL'den 1.170,00 TL'ye yükseldi.

2. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 1.590,00 TL'den 1.870,00 TL'ye yükseldi.

3. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 1.890,00 TL'den 2.225,00 TL'ye yükseldi.

REKLAM

4. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 2.505,00 TL'den 2.950,00 TL'ye yükseldi.

5. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 3.165,00 TL'den 3.720,00 TL'ye yükseldi.

6. Sınıf Araçlar (Motosiklet): Geçiş ücreti 695,00 TL'den 820,00 TL'ye yükseldi.

Yavuz Sultan Selim Köprüsü geçiş ücretleri

1. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 95,00 TL'den 110,00 TL'ye yükseldi.

2. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 125,00 TL'den 145,00 TL'ye yükseldi.

3. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 235,00 TL'den 270,00 TL'ye yükseldi.

4. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 595,00 TL'den 690,00 TL'ye yükseldi.

5. Sınıf Araçlar: Geçiş ücreti 740,00 TL'den 860,00 TL'ye yükseldi.

6. Sınıf Araçlar (Motosiklet): Geçiş ücreti 65,00 TL'den 75,00 TL'ye yükseldi.

Kaynak: HABER MERKEZİ

Son dakika haberlerini kaçırmayınÖnemli gelişmeler anında telefonunuza gelsin.

Sıradaki haberEn düşük emekli maaşı artacak mı, ne kadar olacak? Bakan Işıkhan’dan müjde ve uzman isimden zam hesaplaması!

İlgili Haberler

Tümü

Yorumlar (0)

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu siz yapın!