- Ekonomi
- 12.05.2025 19:53
Tüketici memnuniyeti ve tavsiye oranlarındaki yüksek performansıyla dikkat çeken Pınar Süzme, Türkiye süzme peynir pazarında 2025 yılı itibarıyla liderliğini pekiştirdi. Estima Araştırma’nın son verilerine göre, ürünü deneyen her 10 anneden 9’u Pınar Süzme’yi yakın çevresine öneriyor.
Süzme peynir kategorisinde tüketici beğenisi ve güveniyle öne çıkan Pınar Süzme, Estima Araştırma’nın Ocak 2025’te gerçekleştirdiği tüketici araştırmasında çarpıcı sonuçlara imza attı. Araştırma kapsamında 12 ilden, 25-55 yaş arası 800 anne ile yapılan çalışmaya göre son 3 ayda süzme peynir tüketen annelerin %89’u Pınar Süzme’yi ailelerine ve arkadaşlarına önerdiğini belirtti. Türkiye genelinde yapılan bu araştırmalar kapsamında ürünü deneyen her 10 anneden 9’u Pınar Süzme’yi sevdiklerine tavsiye ediyor.
Süzme peynir, ülkemizde en çok tercih edilen peynir çeşitleri arasında, %16’lık payla Taze Kaşar ve Salamuralı Beyaz peynirin ardından üçüncü sırada yer alıyor.* Pınar Süzme ise Türkiye süzme peynir pazarında liderliğini sürdürüyor. Ayrıca markalı süzme peynirler arasında en çok haneye giren süzme peynir markası olarak da karşımıza çıkıyor.
Yapılan araştırmalarla birlikte süzme peynirin, Türkiye’de büyük bir pazara sahip olduğunun altını çizen Pınar Süt Pazarlama Direktörü Serpil Veral, şunları dile getirdi: “Bağımsız araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen tüketici araştırmasına göre, her 10 anneden 9’unun Pınar Süzme’yi ailelerine ve arkadaşlarına tavsiye ediyor. Annelerin takdirini ve beğenisini kazanmak bizim için büyük bir mutluluk. Pınar olarak tüm ürünlerimize bir anne hassasiyeti ile yaklaşıyoruz. Süzme peynirin tercih edilmesindeki en önemli faktörlerin başında makarnadan salataya, kahvaltıdan sandviçe kadar birçok yiyeceğe yakışması geliyor. Bu noktada Pınar Süt olarak hem ülkemizde hem de global arenada tüketicilerle buluşturduğumuz Pınar Süzme ürünümüz, sahip olduğu yumuşak yapısı veözel lezzetiyleher yaş grubundan geniş bir kitle tarafından severek tüketiliyor. Pınar Süzme, yüksek kalsiyum içeriğiyle çocukların kemik gelişimine destek olurken, günlük protein ihtiyacının karşılanmasına da destek oluyor. Pınar Süt olarak tüketicinin damak tadına yakışacak, sağlıklı beslenmesini sağlayacak ve her yaştan bireye hitap edebilecek ürünler ürütmek amacıyla ar – ge ve inovasyona yatırım yapmaya devam edeceğiz.”
Pınar Süzme, sadece iç pazarda değil, küresel pazardaki başarısı ile de dikkat çekiyor. Amerika, Almanya, Azerbaycan, BAE, Bahreyn, Bulgaristan, Çin, Gürcistan, Irak, İsviçre, Kazakistan, Kosova, Kuveyt, KKTC, Libya, Rusya, Tayland, Türkmenistan ve Umman olmak üzere 19 ülkeye ulaşıyor.
Tüketiciden aldığı beğeni ve istikrarlı pazar liderliğiyle Pınar Süzme, Türkiye peynir sektöründeki güçlü konumunu her geçen gün daha da sağlamlaştırıyor.