Sayfa Yükleniyor...
İŞKUR'dan yapılan açıklamaya göre huzurevlerinde çalışan personel istihdam edilecek. Peki, başvuru şartları nelerdir? Hangi pozisyonlara alım yapılacak? İlanlara nasıl erişebilirim? İşte tüm bu soruların yanıtları..
İŞKUR aracılığıyla huzurevlerinde çalışacak kişilerin işe alındığı bildirildi. Peki bakım evinde geçici personel alımı için nereye ve nasıl başvuru yapmalıyım? Başvuru şartları nelerdir? Detaylar haberimizde..
Huzurevi ile yaşlı bakım evlerine gerçekleştirilecek personel alımında alım yapılacak olan kadrolar şöyle:
Aşçı Yardımcısı
Hemşire
Beden İşçisi (Temizlik)
Hemşire Yardımcısı
Temizlik Görevlisi
Fizyoterapist
Klinik Destek Elemanı (Hastane)
Sosyal Hizmet Uzmanı
Aşçı
Hasta ve Yaşlı Bakım Elemanı
Diğer Sağlık Personeli
Hasta Bakıcısı
Acil Tıp Teknisyeni
Ambulans Sürücüsü
İLANLAR
Huzurevinde iş başvurusunda bulunacak adayların aşağıda yer alan şartları taşıması gerekiyor;
– Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olunması,
– Türkiye İş Kurumuna (İŞKUR) kaydolunması,
– En az ortaöğretim diplomasına sahip olmanız ve pozisyon için özel başvuru koşullarını karşılamanız,
– Yaşlılarla iyi ilişkiler, yaşlı ve hastalara anlaşabilme,
– Sabırlı ve titiz olunması,
– Personelin gerektirdiği görevleri yeterli düzeyde yerine getirebilenler,
– Başvurduğunuz işi almanıza engel olacak herhangi bir sağlık probleminizin bulunmaması gerekmektedir,
– Erkek adayların askerlik çağına gelmemiş olması ve askerlik çağına gelmiş ise askerlik hizmetini tamamlamış veya askerliğini tecil ettirmiş olması gerekmekiyor,
İhaleye başvurmak isteyen adaylar başvurularını esube.iskur.gov.tr internet sitesi üzerinden yapabilecekler.
HABER MERKEZİ